اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بهار زندگی مشترک ۱۶۰ زوج کارمند دانشگاه علوم پزشکی شیراز آغاز شد

همزمان با فرخنده میلاد حضرت سیدالساجدین(ع) و ایام مبارک ماه شعبان، ۱۶۰ زوج کارمند دانشگاه علوم پزشکی شیراز، آغاز بهار زندگی مشترک خود را جشن گرفتند.

بهار زندگی مشترک ۱۶۰ زوج کارمند دانشگاه علوم پزشکی شیراز آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز شامگاه یکشنبه با شرکت در آیین آغاز زندگی مشترک ۱۶۰ زوج از کارکنان دانشگاه ضمن تبریک اعیاد شعبانبه و آرزوی زندگی سرشار از نشاط و سعادت برای این زوج ها گفت: این برنامه در سالروز میلاد با سعادت حضرت امام سجاد(ع) و در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برگزار می شود.

سید وحید حسینی حمایت از برنامه جوانی جمعیت و موضوع فرزندآوری را یکی از اولویت های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد جوانان با ازدواج و تشکیل خانواده، در مسیر سعادت جامعه گام بردارند و نسل های شایسته ای برای فردای ایران پرورش یابند.

او در ادامه با اشاره به برگزاری نشست های قرارگاه جوانی جمعیت در دانشگاه، از ارایه تسهیلات برای کارکنان دانشگاه در راستای ازدواج و فرزندآوری مانند مرخصی، دورکاری و همچنین فراهم سازی اتاق های مخصوص مادر و کودک و شیردهی در واحدهای مختلف زیرمجموعه دانشگاه خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به برگزاری جشن ازدواج دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در شهر مشهد مقدس افزود: اینگونه برنامه ها با هدف تشویق کارکنان و دانشجویان به آغاز زندگی مشترک و فرزندآوری، به صورت مستمر ادامه می یابد.

پایان پیام/ن 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول