اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

واکنش پاتر به شکست چلسی در دربی لندن: همه‌چیز را درست می‌کنم

سرمربی تیم چلسی پس از شکست دیگر در کارنامه‌اش، گفت تمام سعی‌اش را برای تغییر اوضاع به کار خواهد بست.

واکنش پاتر به شکست چلسی در دربی لندن: همه‌چیز را درست می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس، سرمربی انگلیسی تیم چلسی پس از شکست تیمش در یکی از دربی‌های لندن مقابل تاتنهام، پذیرفت که جایگاه او به خطر افتاده اما گفت سعی می‌کند اوضاع را تغییر دهد.

آبی‌های لندن عصر یکشنبه یا دو گل مقابل سفیدهای پایتخت انگلسی مغلوب شدند تا در ۱۵ بازی گذشته تنها دو پیروزی را به نام خود ثبت کنند، با این‌حال سران آمریکایی چلسی همچنان از «گراهام پاتر» حمایت می‌کنند.

پاتر بعد از این شکست و در پاسخ به سوالی درباره کم‌رنگ‌شدن حمایت مدیران این باشگاه از او پس از نتایج ضعیف اخیر گفت: همیشه این سوال وجود داشته است. در حالی نتایج مشخص است، من این موضوع را قبول می‌کنم. این بخشی از کار من است.

سرمربی سابق برایتون در ادامه به حمایت سران آرسنال و لیورپول از سرمربیان خود به‌رغم کسب نتایج ضعیف در ابتدای کار آن‌ها اشاره کرد و گفت: ما قبل از بازی درباره تماشای مستندی درباره آرسنال و دو سال پیش که آرتتا در آستانه اخراج بود و هواداران می‌خواستند او در تیم نباشد، صحبت می‌کردیم. اوضاع آن‌ها، فاجعه به نظر می‌رسد اما اوضاع تغییر کرد. درباره کلوپ هم همین اتفاق افتاد. این طبیعت فوتبال است. من کار زیادی را در این باشگاه انجام نداده‌ام تا اعتماد زیادی را جلب کنم. من این موضوع را قبول دارم.

پاتر بر تلاش برای تغییر اوضاع تأکید کرد و گفت: من باید تلاش کنم تا برای کمک به تیم و حمایت از بازیکنان تمرکز داشته باشم. من واقعا به این بازیکنان علاقه دارم چراکه بازیکنان خوبی هستند. نتایج خوب نبودند و من هم خوشحال نیستم. ما می خواهیم تلاش کنیم و نتایج را بهبود ببخشیم. بازیکنان همه تلاش خود را کردند و من مشکلی با آن‌ها ندارم.

چلسی با این شکست همچنان در رده دهم جدول رده‌بندی لیگ جزیره باقی ماند و در بازی آبنده خود، روز شنبه به مصاف لیدز رده هفدهمی می‌رود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول