اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

برگزیدگان جشنواره ملی شعر صحیفه معرفی شدند + اسامی

مراسم اختتامیه دومین جشنواره شعر صحیفه با تجلیل از برگزیدگان در بندرعباس برگزار شد.

برگزیدگان جشنواره ملی شعر صحیفه معرفی شدند + اسامی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیین اختتامیه دومین جشنواره شعر صحیفه دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان از سری برنامه‌های جشنواره امامت و مهدویت به همت مؤسسه فرهنگی هنری امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مسئولان، شخصیت‌های شهری و دانشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس برگزار شد

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی نیز میهمان اختتامیه این جشنواره بود.

بهترین آثار از میان آثار رسیده با حضور هیئت داوران انتخاب و به چهار نفر از برگزیدگان هر گروه جوایز ارزشمندی همراه با یاد بود این جشنواره اهدا شد.

در بخش آزاد و ملی، فائز زرافشان از میبد یزد، نفر اول شد و الهه بیات مختاری از مشهد و فاطمه بیرانوند از تهران به طور مشترک مقام دوم را کسب کردند، همچنین محمد زارعی از دلیجان و ناصر دوستی از زنجان به طور مشترک سوم شدند و نجمه سادات هاشمی از قم، اسماعیل سکاک و حسن پاکزاد از زنجان به مقام چهارم این بخش دست یافتند.

در بخش دانش‌آموزی، نفرات اول و دوم، امیرحسین باقرزاده از سرریگ بوشهر و مغیثا اکبری از تهران به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

در بخش استادان و فرهنگیان قاسم بای از گلستان اول شد، مهدی زارعی از کرج به مقام دومی رسید و علی ناصری از زنجان مقام سوم و احمد حیدری قرا و اصغر ملائی محمدآبادی هر دو از بندرعباس مقام چهارم را از آن خود کردند.

 در بخش دانشجویی احمد رفیعی وردجانی از چهارمحال و بختیاری اول شد، فاطمه حلیمیان از مشهد مقام دوم را کسب کرد و در بخش ویژه دانشجویی (زبان ترکی) طلعت و در زبان کُردی مجتبی کرمی از کرمانشاه و در بخش گویش‌های محلی مرضیه احمدی از نیشابور به مقام‌های برتر دست یافتند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول