اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

کشف ۱۱۰۰۰ مواد محترقه در گیلان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان با اشاره به کشف انواع مواد محترقه در گیلان گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر وجود مقادیر زیادی مواد محترقه غیرمجاز در یکی از مغازه‌های رشت، ماموران پلیس امنیت اقتصادی به محل مورد نظر اعزام شده و ۱۱ هزار عدد انواع مواد محرقه غیرمجاز به ارزش حدود ۵۵ میلیون تومان کشف و ضبط کردند.

کشف ۱۱۰۰۰ مواد محترقه در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ارحام عفت‌دوست امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هرساله در چهارشنبه آخر سال حوادث ناشی از استفاده مواد محترقه غیرمجاز صدمات جانی و مالی زیادی به بار می‌آرود، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های نیروی انتظامی در روزهای پایانی سال جلوگیری از استفاده مواد محترقه توسط عده‌ای و فروش این مواد است. 

وی با اشاره به کشف ۱۱ هزار عدد انواع مواد محترقه در گیلان گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر وجود مقادیر زیادی مواد محترقه غیرمجاز در یکی از مغازه‌های رشت، ماموران پلیس امنیت اقتصادی به محل مورد نظر اعزام شده و ۱۱ هزار عدد انواع مواد محرقه غیرمجاز به ارزش حدود ۵۵ میلیون تومان کشف و ضبط کردند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان از دستگیری ۲ متهم این پرونده در استان گیلان خبر داد و بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته متهمان ۲۳ و ۳۷ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند. 

عفت‌دوست با بیان اینکه پیشگیری از حوادث و آسیب‌های چهارشنبه آخر سال به هوشیاری خانواده‌ها نیاز دارد، افزود: مردم در صورت اطلاع از فعالیت افراد سودجو در زمینه توزیع و فروش مواد محترقه غیرمجاز، مورد را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول