اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

توقیف ۸ دستگاه خودروی شوتی در خوسف

فرمانده انتظامی خوسف از توقیف ۸ دستگاه خودروی سواری تیزرو موسوم به شوتی در این شهرستان خبر داد.

توقیف ۸ دستگاه خودروی شوتی در خوسف

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدحسن اکبری اظهار داشت: مأموران انتظامی "خوسف" در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و همچنین توقیف خودروهای سواری تیزرو موسوم به شوتی که مشکلات و معضلات فراوانی برای هموطنان ایجاد کردند و باعث نارضایتی شدند موضوع را پیگیری و در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف، ۸ دستگاه سواری تیزرو موسوم به شوتی که بصورت کاروانی در حال حرکت بودند با علائم هشدار دهنده متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خوسف با اشاره به اینکه مأموران در بازرسی از خودروها انواع مشک و گالن خالی سوخت کشف کردند؛ تصریح کرد: در این رابطه ۸ دستگاه خودرو توقیف و ۸ نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ اکبری خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول