اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مهندسان در جنگ با اوج مظلومیت کارهای بزرگی کردند

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) با بیان اینکه مهندسان در جنگ در اوج مظلومیت کارهای بزرگی کردند گفت: زمانی که دشمن به مرزها حمله کرد مشخص شد گارد از بین بردن سرزمین ما را گرفته است و از همین رو بسیاری جان خود را کف دست گذاشته و برای دفاع از میهن دفاع کردند.

مهندسان در جنگ با اوج مظلومیت کارهای بزرگی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه ولیعصر (عج) در خوزستان در مراسم روز مهندس، که با حضور مهندسان بسیجی برگزار شد، اظهار کرد:  در دوره جنگ مهندس کم بود و می‌گفتند که مهندسین نباید در جبهه‌های جنگ و مناطق خطرناک حضور یابند اما آنها در اوج مظلومیت کارهایی می‌کردند که دشمن سردرگم می‌شد.

 وی احداث خاکریز را از جمله نقاط امید برای رزمندگان عنوان کرد که از سوی مهندسان طراحی و با دانش بومی ساخته شد و افزود: جنگی که دشمنان طراحی کردند برای نابودی کشور بود و اگر بمبی به خانه‌ها می خورد برای کشتن مردم بیگناه بود.

 

سردار شاهوار پور با بیان اینکه مهندسان در جنگ در اوج مظلومیت کارهای بزرگی کردند گفت: زمانی که دشمن به مرزها حمله کرد مشخص شد گارد از بین بردن سرزمین ما را گرفته است و از همین رو بسیاری جان خود را کف دست گذاشته و برای دفاع از میهن دفاع کردند.

 وی در تکریم جایگاه شهدا افزود: شأن و منزلت شهید فوق‌العاده است و از همین رو خداوند می‌فرماید که اینان زنده هستند و نزد من روزی می‌خورند.

 فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان بیان کرد: خداوند می‌گوید در روز حساب دو شخص پرونده‌ها را بازرسی می‌کنند یکی شهیدان و دیگری پیامبران.

وی افزود: اگر همواره در مسیر شهدا حرکت کردیم آنها نیز در آن دنیا ما را همراهی می‌کنند.

 در این مراسم همچنین از طرح جوان ماهر، نهضت مهارت افزایی جوانان با مشارکت مهندسین بسیجی رونمایی شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول