اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

سرآسیایی: فردا با یک سازماندهی دفاعی خوب و فشرده روبه‌رو هستیم

تیم گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان تیم پیکان تهران است.

سرآسیایی: فردا با یک سازماندهی دفاعی خوب و فشرده روبه‌رو هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، مجتبی سرآسیایی مربی تیم گل‌گهر سیرجان امشب در نشست قبل از بازی در مورد مسابقه فردا اظهار کرد: بعد از ۲ هفته وقفه و پس از برد ملوان ‌به‌خاطر شرایط جام حذفی و حضور فولاد در مسابقات باشگاه‌های آسیا نتوانستیم بازی رسمی انجام دهیم که این وقفه‌ی دوهفته‌ای بعد از یک بردِخوب قطعا در شرایط ما تاثیر گذار‌خواهد بود که با تمهیدات آقای قلعه‌نوعی یک بازی دوستانه‌ای که برگزار کردیم و با یک بازی خوبی که انجام دادیم سعی کردیم که تیم را در ریتم و شرایط بازی نگه داریم و ان‌شاءالله که فردا بتوانیم ادامه همان روند را داشته باشیم‌ و یک بازی زیبا را مقابل تیم خوب پیکان انجام دهیم.

مربی تیم گل‌گهر ادامه داد: ما می‌دانیم و برای ما مشخص است که فردا با یک تیمی که سازماندهی دفاعی خوبی دارد و از لحاظ ساختار دفاعی می‌توان گفت جز ‌۶ تیم اول و برتر لیگ هست، ما فردا با یک سازماندهی دفاعی خوب و فشرده روبه‌رو هستیم که اغلب تیم‌هایی که در سیرجان با ما بازی می‌کنند با این شرایط به میدان می‌آیند و ما فردا باید بتوانیم از لایه‌های دفاعی حریف عبور کرده و شرایط خوبی را برای ایجاد موقعیت‌هایمان درست کنیم.

سرآسیایی افزود: فردا برای ما یک روز خیلی خاص هست که باید بتوانیم از موقعیت‌هایی که ایجاد می‌کنیم حتما استفاده کنیم تا بتوانیم از این تیم سخت‌کوش، فعال، درگیر و خیلی‌خیلی جوان به‌خوبی عبور کنیم تا اینکه بتوانیم ان‌شاءلله از بازی سخت فردا ۳ امتیاز را بگیریم.

مربی گل‌گهر از علیزاده به‌عنوان تنها مصدوم و آرمین سهرابیان نیز به‌عنوان محروم تیمش نام برد و گفت: این دو نفر را در اختیار نداریم اما با وجود بازیکنان جایگزین خوبی که داریم، مشکلی برای بازی فردا نداریم.

به گزارش فارس، تیم گل‌گهر فردا دوشنبه ۸ اسفند از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه اختصاصی خود به مصاف تیم پیکان تهران می‌رود.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول