اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

فتحعلی: تاریخ شفاهی جانبازان و ایثارگران وزارت خارجه ثبت و ضبط شود

معاون اداری و مالی وزارت امور خارجه در مراسم تجلیل از جانبازان و ایثارگران شاغل در دستگاه دیپلماسی، گفت: تاریخ شفاهی جانبازان و ایثارگران این وزارتخانه باید ثبت و ضبط شده و به نسل‌های آتی منتقل شود.

فتحعلی: تاریخ شفاهی جانبازان و ایثارگران وزارت خارجه ثبت و ضبط شود

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، میلاد با سعادت علمدار کربلا، حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز و مراسم تجلیل از جانبازان و ایثارگران شاغل در دستگاه دیپلماسی کشور با حضور مدیران و کارشناسان این وزارتخانه برگزار شد. 

در این مراسم «محمد فتحعلی» معاون اداری‌ و مالی وزارت امور خارجه ضمن توصیف جایگاه برجسته قمر بنی هاشم،  تأکید کرد: جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا بر تمامی ملت ما حق دارند و ما باید تا جایی که می‌توانیم حق این بزرگان را ادا کنیم. 

فتحعلی اظهار داشت: اینکه نظام ما به رغم تلاش و توطئه‌های پیچیده دشمنان و بدخواهان، از همه تهدیدها به سلامت عبور کرده و می‌کند، به برکت ایثار شهدا، جانبازان، جاوید الاثرها و خانواده‌های فداکار این عزیزان است و ما باید این نعمت بزرگ را ارج نهیم. 

معاون اداری و مالی وزارت امور خارجه تأکید کرد: نقطه اوج سلوک حضرت ابوالفضل العباس (ع)، پیروی از امام حسین(ع) و ولایت پذیری بی بدیل ایشان بود. 

فتحعلی در پایان تصریح کرد: باید تلاش شود تاریخ شفاهی جانبازان و ایثارگران وزارت امور خارجه ثبت و ضبط شده و به نسل‌های آتی منتقل شود تا الگوی رشد انقلابی در اختیار فرزندان این مرز و بوم قرار گیرد. 

در این مراسم مشاور وزیر امور خارجه در امور ایثارگران نیز طی سخنانی تأکید کرد: وزارت امور خارجه به نسبت تعداد شاغلین، از سازمان‌هایی محسوب می‌شود که بیشترین شمار جانبازان و ایثارگران را به خود اختصاص داده و این مایه افتخار دستگاه دیپلماسی کشور است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول