اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

تاثیر معاینه فنی بر آلودگی هوا

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت:سهم شهرداری تهران در عوارض طرح ترافیک به 35 درصد کاهش یابد و همچنین 5 درصد باقی مانده به نوسازی تجهیزات معاینه فنی تخصیص پیداکند.

تاثیر معاینه فنی بر آلودگی هوا

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس, سید جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی تبصره یکم لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تهران با محوریت تحصیل و مصرف منابع و درآمدهای عمومی و اختصاصی با بیان اینکه بودجه شرکت معاینه فنی تنها به اندازه مابه التفاوت حقوق و دستمزد آنهاست، اظهار کرد: پیشنهاد من این است که سهم شهرداری تهران در عوارض حاصل از اجرای طرح های ترافیکی، از ۴۰ درصد به ۳۵ درصد کاهش پیدا کند و پنج درصد به نوسازی تجهیزات معاینه فنی اضافه شود؛ چراکه معاینه فنی تأثیر بسزایی در مدیریت آلودگی هوا خواهد داشت.

 وی افزود: ۱۰ درصد تبلیغات پل های عابر پیاده به نگهداری پله های برقی و عرشه پل ها اختصاص یابد که از این محل تعمیرات انجام شود و مشکلی را شاهد نباشیم. 

تشکری هاشمی گفت: ۹۰ درصد درآمد تبلیغات تاکسیرانی به مالکان داده شود و ۱۰ درصد نیز که به سازمان زیباسازی اختصاص داده شده بود به ۲ بخش پنج درصد بین سازمان زیباسازی و تاکسیرانی تقسیم شود. 
پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول