اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

جهادگران به یاد اسماعیل احمدی در سیستان و بلوچستان مدرسه می‌سازند+عکس و فیلم

مسؤول گروه جهادی راهیان شهادت گفت: اردوی جهادی نوروز 1402 ما به یاد جهادگر آسمانی اسماعیل احمدی در شهرستان دلگان استان سیستان و بلوچستان برپا می‌شود و بنا داریم امسال مدرسه 4 کلاسه‌ای احداث کنیم.

جهادگران به یاد اسماعیل احمدی در سیستان و بلوچستان مدرسه می‌سازند+عکس و فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، گروه جهادی «راهیان شهادت» به یاد جهادگر آسمانی اسماعیل احمدی، اردوی جهادی خود را به مقصد استان سیستان و بلوچستان شهرستان دلگان برگزار می‌‌کند.

برپایی اردوی جهادی ۱۰ روزه به یاد اسماعیل احمدی

مصطفی عظیمی، مسئول گروه جهادی راهیان شهادت در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: گروه جهادی «راهیان شهادت» در نوروز امسال همچون سال‌های گذشته اردوی جهادی در شهرستان دلگان برگزار می‌کند که از علاقه‌مندان به شرکت در اردوی جهادی نوروز ۱۴۰۲ در تخصص‌های عمرانی شامل کاشی کاری، آرماتور بندی، بنایی، تاسیسات، فرهنگی، پزشکی، تبلیغی، آموزشی و رسانه  ثبت نام به عمل می‌آورد.

وی با اشاره به اینکه این اردو از ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ لغایت ۳ فروردین ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند با شماره‌های: برادران ۰۹۱۲۴۲۳۶۴۳۵و  خواهران ۰۹۳۶۶۵۵۰۵۱۵ تماس بگیرند.

مدرسه چهار کلاسه‌ای افتتاح خواهد شد

عظیمی با بیان اینکه برای زنده نگه داشتن رسم جهادی جهادگر آسمانی اسماعیل احمدی این دوره جهادی را به نام آن بزرگوار برگزار می‌کند، گفت: در این اردو بنا داریم مدرسه چهار کلاسه ۲۰۰ متری روستای حسین آباد شهرستان دلگان جنوب استان سیستان و بلوچستان را تکمیل کرده و به نام حضرت رقیه(س) نامگذاری و رونمایی کنیم.

مسئول گروه جهادی راهیان شهادت گفت: در اردوی جهادی سال‌گذشته، مراسم عقد و ازدواج یک زوج جهادی را به صورت ساده در کنار گلزار شهدای گمنام روستای چگردک شهرستان دلگان جنوب استان سیستان و بلوچستان برگزار کردیم. هزینه ازدواج به ۹ زوج جوان کم برخوردار اختصاص یافت تا برای تامین جهیزیه و هزینه مراسم پیوند این ۹ زوج پویش سفیر ازدواج آسان هزینه شود.

خدمات متعددی در  ۱۴ روستای شهرستان دلگان داشتیم

وی افزود: همچنین در این دوره جهادی افتتاح بزرگ‌ترین مدرسه جهادی‌ساز را با زیر بنای ۴۸۰ متر مربع و ۶ کلاس درس، آزمایشگاه و همه امکانات و استاندارهای روز نوسازی مدارس که در شش دوره جهادی با کمترین هزینه به نفع بیت‌المال با کمک مالی بنیاد برکت ساخته شد، به بهره برداری رساندیم.

 

برنامه‌های خدماتی گروه جهادی راهیان شهادت در نوروز ۱۴۰۱

عظیمی خاطرنشان کرد: گروه جهادی راهیان شهادت در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، پزشکی، پیراپزشکی، اقتصادی، اشتغال خانوار و احداث کتابخانه در دو بخش برادران خواهران خدمات فراوانی در سطح ۱۴ روستا و بخش شهرستان دلگان تاکنون داشته است.

پایان پیام/ ت 1297

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول