اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

اختصاص ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تسهیلات صنایع‌دستی در البرز

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز گفت: در دو ماه اخیر ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار ب ای تسهیلات صنایع‌دستی از محل اعتبارات تبصره ۱۶، ۱۸ و روستایی اخذ شده است.

اختصاص ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تسهیلات صنایع‌دستی در البرز

یحیی دارایی، سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: هنرمندان صنایع‌دستی برای دریافت تسهیلات به اداره کار معرفی شده‌اند و پرونده در مراحل اقدام است.

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به صدور ۷۷ مجوز مشاغل خانگی برای ارائه تسهیلات، گفت: در زمینه تسهیلات تبصره ۱۶، چهار طرح به صورت پشتیبان به مبلغ ۱۲ هزار میلیون ریال و ۷۷ طرح به صورت مستقل به مبلغ ۷۷ هزار میلیون ریال و جمعا ۸۹ میلیارد ریال به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شدند و در صورت تأیید نهایی به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

دارایی ارائه تسهیلات صنایع دستی را در راستای رونق اشتغالزایی و حمایت از مشاغل خانگی عنوان کرد و گفت: حمایت از این حوزه می‌تواند به خودکفایی اقتصادی به خصوص برای زنان سرپرست خانوار کمک کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول