اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

دستگیری عاملان اغفال دختر جوان

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از
دستگیری عاملان اغفال دختر جوان خبر داد.

دستگیری عاملان اغفال دختر جوان

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان اغفال دختر جوان در تهران خبر داد.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: با وقوع گمشدن یک دختر جوان در جنوب تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند، دختر گمشده با ۲ زن سابقه‌دار مدام در تماس بوده و متهمان وی را برای فرار از خانه خود اغفال کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی با بررسی‌های تخصصی و روش‌های علمی، هویت متهمان را شناسایی کرده و در ادامه موفق به ردیابی مخفیگاه متهمان در جنوب تهران شدند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی بی‌درنگ راهی مخفیگاه مورد نظر شدند و ۲ زن جوان را به جرم اغفال دستگیر کردند همچنین دختر هدف اغفال قرار گرفته پیدا و به آغوش خانواده‌اش بازگردانده شد.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی متذکر شد: متهمان پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر اغفال دختران جوان برای اعمال مجرمانه اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول