اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ائمه جمعه کرمان امروز چه گفتند؟

ائمه جمعه کرمان ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه، روز پاسدار را تبریک گفته و اظهار داشتند: پاسداران جان برکف طی ۴۴ سال گذشته در همه عرصه‌های خدمت در کنار مردم بودند و از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

ائمه جمعه کرمان امروز چه گفتند؟

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: بالاترین عبادت، خدمت به مردم است که برای انسان محبوبیت در پی دارد و کمک‌های مومنانه که به‌همت سپاه پاسداران و بسیج با همکاری خیران و موسسات خیریه انجام می‌شود خود نوعی خدمت به برادر مومن است.

اقتدار نظام از مردمی بودن آن است

 وی با تبریک اعیاد شعبانیه تصریح کرد: یکی از صفات بارز امام حسین(ع) اراده قوی، عزم راسخ و تصمیم قاطع آن حضرت است؛ چیزی که مقام معظم رهبری همواره از مسؤولان خواستار هستند.

جعفری به دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری با مقام عظمای ولایت اشاره کرد و گفت: بنیه قوی مردمی نظام بر کسی پوشیده نیست، در حالی که دشمنان با شایعه‌پراکنی به‌دنبال مایوس کردن مردم هستند، بنابراین مسؤولان و مردم باید جهاد تبیین را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

امام جمعه ریگان نیز با اشاره به اهمیت و اقتدار مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: جشن‌های بزرگ نیمه شعبان با معرفت خاص دنبال شود.

مقابله با استکبار و طاغوت درس بزرگی از نهضت امام حسین(ع) است

حجت‌الاسلام حبیب رضازاده با تبریک به میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار بیان داشت: امام حسین(ع) مظهر ایثار و مقاومت در برابر استکبار است و از نهضت و قیام او درس می‌گیریم که راه پیروزی، مقابله با ظلم و طاغوت است نه چشم دوختن به غر ب و  استکبار.

لزوم دستگیری از نیازمندان در ایام نوروز

حجت‌الاسلام مسلمی‌زاده امام جمعه سیرجان نیز در سخنان خود اظهار کرد: در راستای کمک‌های مومنانه که از عقاید دینی و ذاتی قشرهای مختلف این مردم بوده است، در روزهای پایانی سال اقدام کنیم و امروزه به بهانه کمک‌های دیگران و حتی کمک‌های بخش‌های صنایع و معادن ازانجام وظیفه و فیض این اقدام که تکلیف خداوند بر ما هست، فاصله نگیریم.

وی با تبریک فرا رسیدن ماه شعبان‌المعظم، سبک زندگی حضرت امام حسین(ع) را الگوی مناسب و بی‌بدیل برای همگان و همه نسل‌ها دانست و ابراز داشت: آن حضرت بسیار بخشنده و مهربان، شجاع و غیرتمند بودند و در امر به معروف و نهی از منکر و رعایت حقوق دیگران پیشقدم می‌شدند.

  مسلمی‌زاده روز پاسدار را به پاسدران نظام اسلامی تبریک گفت و عنوان کرد: در گرامیداشت این روز فرصت خوبی است که بار دیگر قدردان این پاسداران و این عزیزان باشیم که دل در گرو خدمت به کشور و جامعه اسلامی و تلاش برای تحقق اهداف عالیه نظام اسلامی داشته و دارند و در دوران هشت‌سال دفاع مقدس در دفاع از خاک و نوامیس این مرز و بوم بی‌پروا بوده و خوب عمل کردند که موفقیت آنان بر آحاد ملت ما پوشیده نیست و همه می‌دانیم طی ۴۴ سال گذشته در همه عرصه‌های خدمت در کنار مردم بودند و از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول