اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

امکان فروش کتاب‌های کمک درسی در «سامانه خرید از کتابفروشی» فراهم شد

کتابفروشی‌های عضو «سامانه خرید از کتابفروشی» می‌توانند اطلاعات کتاب‌های کمک درسی و درسی موجود در کتابفروشی خود را در سامانه c.ketab.ir بارگذاری کنند.

امکان فروش کتاب‌های کمک درسی در «سامانه خرید از کتابفروشی» فراهم شد

به گزارش خبرگزاری فارس، «سامانه خرید از کتابفروشی» با هدف گسترش ویترین کتابفروشی‌ها به وسعت ایران و در راستای عدالت فرهنگی به صورت دائمی راه اندازی شده است. 

بیش از ۳ ماه است که از فعالیت این سامانه می‌گذرد و تاکنون کتابفروشی‌هایی از سراسر کشور با عضویت در سامانه اقدام به فروش کتاب در موضوعات مختلف کرده‌اند. اکنون نیز به منظور دسترسی هموطنان به کتاب‌های کمک درسی و درسی، فروش این کتاب‌ها از سوی کتابفروشی‌های عضو «سامانه خرید از کتابفروشی» فراهم شد.  

بنابراین کتابفروشی‌های عضو «سامانه خرید از کتابفروشی» می‌توانند اطلاعات کتاب‌های کمک درسی و درسی موجود در کتابفروشی خود را در سامانه c.ketab.ir بارگذاری کنند. 

یارانه خرید ۲۵ درصدی کتاب که در «سامانه خرید از کتابفروشی» به هر کدملی تعلق می‌گیرد، شامل کتاب‌های کمک درسی و درسی نخواهد شد. 

خریداران و کتابفروشان می‌توانند برای دریافت راهنمایی درباره فرآیندهای ثبت‌نام، فروش و خرید کتاب از طریق «سامانه خرید از کتابفروشی» همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ با شماره تلفن ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ (مرکز پشتیبانی و پاسخگویی) تماس بگیرند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول