اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

اعلام آخرین آمار کاربران پلتفرم‌های داخلی توسط وزیر ارتباطات

وزیر ارتباطات در حیاط دولت از افزایش میزان کاربران پیام‌رسان‌ها خبر داد و اعلام کرد: تعداد کاربران ایتا به 21 میلیون، بله به 14.5 و روبیکا به 38 میلیون رسیده است.

اعلام آخرین آمار کاربران پلتفرم‌های داخلی توسط وزیر ارتباطات

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز (چهارشنبه) عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه برگزاری هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار کاربران پلتفرم‌های داخلی گفت: هم‌اکنون میزان کاربران فعال ماهانه ایتا به 21 میلیون، بله به 14.5 و روبیکا به 38 میلیون رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد کاربران پلتفرم‌های داخلی رو به افزایش است، افزود: ما در وزارت ارتباطات تمام تلاش خود را برای خدمات‌دهی مناسب پلتفرم‌های داخلی انجام می‌دهیم.

زارع‌پور با بیان اینکه یکی از شاخص‌هایی که وضعیت کسب و کارهای اینترنتی را نشان می‌دهد، میزان ترافیک مرسولات شرکت ملی پست است، تصریح کرد: چیزی حدود 70 درصد کسب و کارها، کالامحور هستند که عمده آنها از طریق پست اقدام به ارسال کالاهای خود می‌کنند که آمارها حاکی است که حجم مرسولات و هم درآمد شرکت ملی پست نسبت به شهریور ماه افزایش پیدا کرده است.

وزیر ارتباطات با اشاره به کاهش تعداد مرسولات پستی در مهرماه گذشته، توضیح داد: بعد از افت میزان ترافیک مرسولات پستی در مهر ماه، این میزان در ماه‌های بعدی افزایش پیدا کرد، به طوری که در بهمن‌ماه حجم مرسولات و میزان درآمد شرکت ملی پست نسبت به شهریور نیز بیشتر شده است که این نشان می‌دهد حداقل کسب و کارهای کالامحور مسیر خودشان را پیدا کرده‌اند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول