اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بازگشایی 7 هزار و 500 کیلومتر از راه‌های اصلی و روستایی استان اصفهان+تصاویر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در سه هفته اخیر و در پی بارش‌های سنگین برف و کولاک در سطح استان، تیم‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای توانستند ۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و روستایی استان را بازگشایی کنند.

بازگشایی 7 هزار و 500 کیلومتر از راه‌های اصلی و روستایی استان اصفهان+تصاویر

منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: برف‌روبی معابر روستایی در ۱۵۰ روستا و ۲۰ شهر از مناطق جنوب، غرب و شمال استان توسط تیم‌های برف‌روبی دهیاری‌ها و شهرداری‌ها با پشتیبانی ماشین‌آلات اعزامی از سایر شهرداری‌ها، صنایع و نیروهای مسلح انجام شد.

 

وی با اشاره به اعلام آماده‌باش مدیریت بحران استان به تمامی دستگاه‌های امدادی و شهرداری‌ها برای آمادگی در برابر بارش‌های پیش‌بینی شده تا اردیبهشت سال آینده افزود: ارتباطات مخابراتی و تلویزیونی ۴۰ روستا در منطقه چنارود و پرمه‌های شهرستان چادگان و سایت ارتباطی منطقه دولت قرین در شهرستان سمیرم به علت قطع برق و انسداد محورهای دسترسی به سایت‌ها در اثر بارش سنگین برف ناپایدار قطع است و تلاش برای بازگشایی مسیرها و اعزام تیم‌های زمینی برای بازگشایی مسیرها و دسترسی به سایت ادامه دارد.

 

شیشه‌فروش با بیان اینکه در حال حاضر راه  ۹ روستای شهرستان فریدونشهر شامل روستاهای کلوسه، کاهگانک، دورک، وستگان، کاهگان بالا و پایین، وزوه، کمران و گوکان مسدود است، گفت: برق و مخابرات روستای کمران به علت سقوط بهمن قطع است و ماشین‌آلات برف‌روبی اداره راهداری و سپاه در حال بازگشایی محورها هستند و ۲ فروند بالگرد طی ۲ روز گذشته نسبت به انتقال بیماران از این منطقه به مراکز درمانی اقدام کرده‌اند.

 

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد: در سه هفته اخیر و در پی بارش‌های سنگین برف و کولاک در سطح استان به ویژه مناطق غرب و جنوب توسط تیم‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پشتیبانی ۷۵۰ نفر نیروی عملیاتی همراه با ۵۸۰ دستگاه ماشین‌آلات موفق شدند ۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و روستایی استان را بازگشایی کنند و ۳۹ گردنه برف‌روبی و به میزان ۳ هزار و ۵۰۰ تن نمک و شن در محورها برای تردد ایمن و یخ‌زدایی استفاده شد.

 

وی ادامه داد: بیش از ۱۰۰ کیلومتر مسیرهای دسترسی به محل نگهداری دام‌های دامداران در روستاهای حسن رباط، دوشاب و شهر لایبید در ارتفاعات منطقه که در اثر بارش برف سنگین مسدود شده بود، بازگشایی شد و در راستای تأمین خوراک دام و پیشگیری از بروز خسارات به دامداران در شهرستان شاهین‌شهر و میمه کمک‌رسانی شد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول