اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

عید نوروز به اردوی جهادی دعوتید

به گفته جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، اردوهای جهادی ویژه عید نوروز از اول اسفند ماه سال ١۴٠١ تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود و جهادگران با تمام اخلاص در کارهای عمومی و تخصصی فعالیت خواهند کرد.

عید نوروز به اردوی جهادی دعوتید

به گزارش حبرگزاری فارس از زنجان، نشست تخصصی جهادگران استان زنجان با حضور محسن افشارچی استاندار، سردار ابوالفضل طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه استان و جمعی از جهادگران و مسوولین برگزار شد.

در این جلسه سردار ابوالفضل طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه بسیج سازندگی در ۱۷ اردیبهشت سال ۱۳۷۹ به دستور رهبر انقلاب تشکیل شد، اظهار داشت: این شجره طیبه که همان جهادگران انقلابی هستند از زمان انقلاب تاکنون توانسته‌اند اقدامات بسیار خوبی در راستای رفع محرومیت برای کشور به ارمغان آورند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان هدف از تشکیل گروه‌های جهادی را غنی سازی اوقات فراغت و خودسازی نوجوان و جوانان دانست و افزود: عشق و ایمان، بصیرت و همت ستون‌های اصلی کار جهادی است.

سردار طهماسبی با اشاره به اینکه همواره دستگاه‌های اجرایی در راستای محرومیت زدایی همراه گروه‌های جهادی هستند و خوشبختانه در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است، گفت: گروه‌های جهادی در سطح استان در سال جاری با مشارکت ۲۰۲ گروه جهادی فعال و با حضور ۲ هزار و ۵۰۰ جهادگر در مناطق محروم استان در حوزه‌های مختلف به ارایه خدمات پرداخته‌اند.

وی با بیان اینکه از ابتدای اسفندماه سال جاری  تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ جهادگران در حوزه های عمران و آبادانی، بهداشت و درمان، تعلیم و تربیت و سلامت اجتماعی فعالیت ویژه خواهند داشت که این طرح از سال  ۱۳۹۰ همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود، تصریح کرد: رزمایش جهادگران فاطمی یک با حضور ۲۸۹ گروه جهادی و با مشارکت ۳ هزار جهادگر در حوزه بهداشت، کشاورزی،فرهنگی، اشتغال‌زایی و عمران برگزار شد.

سردار طهماسبی به رزمایش جهادگران فاطمی۲ نیز اشاره کرد و ادامه داد: رزمایش جهادگران فاطمی۲ نیز با حضور ۳۴۲ گروه‌های جهادی و مشارکت ۳ هزار و ۵۰۰ جهادگر در هفته بسیج نیز برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه اردوهای جهادی تابستان ۱۴۰۱ با حضور ۴۵۰ گروه جهادی و با مشارکت ۵ هزار جهادگر در سطح استان برگزار شد، تصریح کرد: جشنواره رویداد گنج با مشارکت بسیج سازندگی، بنیاد علوی و دانشگاه زنجان برگزار شد که در این جشنواره ۲۲۹ اثر در حوزه  اشتغالزایی مورد ارزیابی داوران قرار گرفت که پس از داوری ۶۵ طرح برتر مورد حمایت بنیاد علوی قرار گرفتند.

وی از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در استان زنجان خبر داد و گفت: ۲۲ اسفند ماه همایش شکوه هجرت و تجلیل از جهادگران شاخص برگزار خواهد شد.

سردار طهماسبی به برگزاری نخستین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی جهادگران در بهمن ماه سال جاری اشاره کرد و افزود: این جشنواره به پاسداشت شهدای امنیت و شهید جهادگر «آرمان علی‌وردی» برگزار شد.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی ویژه عید نوروز از اول اسفند ماه سال ١۴٠١ تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد، گفت: جهادگران با تمام اخلاص در  کارهای عمومی و تخصصی فعالیت دارند.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول