اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زندگی  /  آداب زندگی

فارس من| این یک مطالبه مردمی است/مسئولان باید مردم داری را از حاج قاسم بیاموزند

در پویشی که توسط تعدادی از فعالان فرهنگی و رسانه‌ای، در «فارس من» ثبت‌شده است، این گروه به مطالبه وجوهی از شخصیت مردمی «شهید قاسم سلیمانی» در بین مسئولان نظام جمهوری اسلامی پرداخته‌اند.

فارس من| این یک مطالبه مردمی است/مسئولان باید مردم داری را از حاج قاسم بیاموزند

به گزارش خبرنگار گروه زندگی خبرگزاری فارس، در پویشی که  توسط تعدادی از فعالان فرهنگی و رسانه‌ای، در «فارس من» با عنوان «مسئولین باید مردمداری را از حاج قاسم بیاموزند» ثبت‌شده است، در واقع این گروه به مطالبه وجوهی از شخصیت مردمی «شهید قاسم سلیمانی» در مسئولان نظام جمهوری اسلامی پرداخته‌اند. یکی از اعضای جوان این گروه معتقد است فارغ از این‌که مسئولان باید خدمت خالصانه داشته باشند و این خدمت را توسعه دهند، باید با حضور در رسانه و همچنین محافل مردمی همچون مساجد و هیئات، به شفاف سازی و توضیح خدمات صورت‌گرفته بپردازند. وی با تأکید بر مردمی بودن «شهید سلیمانی»، ثبت این پویش را در جهت مطالبه وجوهی از شخصیت این شهید بزرگوار در بین مسئولان معرفی و اظهار امیدواری کرد که این مطالبه طلیعه‌ای برای ارتباط بیشتر مردم و مسئولان باشد.

وی همچنین، این امر را یک نوع «جهاد تبیین» برای مدیران در نظام جمهوری اسلامی دانست و با اشاره به سخنان ایشان که:«ما باید مردممان را حفظ کنیم؛ ما با مردم کم حرف می‌زنیم. ما مدیون مردم هستیم؛ هر چه خدمت کنیم کم است؛ هزاران بار باید پای آنها را ببوسیم.» گفت:«با این سخن حاج قاسم، ما مسئولین کشور را مخاطب قرار می‌دهیم و از آنها می‌خواهیم در مردم‌داری و بین مردم بودن به این شهید عزیز تأسی کنند.» او همچنین تأکید کرد، اگر مسئولان محترم  همین یک خصلت «شهید سلیمانی» را سرلوحه کار خود قرار دهند، بین مردم باشند، صادقانه با آنها حرف بزنند، وعده‌های محقق شده و نشده‌ را صاف و شفاف به مردم گزارش دهند و از آنها برای حل مشکلات کشور کمک بگیرید، بسیاری از مشکلات کشور مرتفع خواهد شد. 

گفتنی است این گروه که فعالیت فرهنگی خود را در سال ۱۳۹۷ و با پویش «فقط به عشق علی» آغاز کرده‌اند، درحال‌حاضر تلاش می کنند تا در کنار تعدادی دیگر از مجموعه‌های فرهنگی، با ثبت NGO، مطالبه گری های خود در رویدادهای مختلف را تبدیل به یک جریان سازی مردمی کنند.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول