اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

رقابت ورزشکار خراسان جنوبی برای کسب سهمیه پارالمپیک

اشتری ورزشکار ملی پوش خراسان‌جنوبی در مسابقات جهانی پارا دوومیدانی امارات هنرنمایی می‌کند تا نخستین سهمیه پارالمپیک استان را کسب کند.

رقابت ورزشکار خراسان جنوبی برای کسب سهمیه پارالمپیک

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در مسابقات پارا دو و میدانی قهرمانی جهانی ۲۰۲۳ انتخابی بازی‌های پارا المپیک ورزشکار ملی پوش خراسان‌جنوبی به رقابت می‌پردازند.

این ماراتن بین‌المللی با شرکت حدود ٧٠٠ ورزشکار برتر ٤٩ کشور جهان از چهارم‌ اسفندماه جاری به میزبانی امارات آغاز می‌شود.

علی اشتری ورزشکار با اخلاق، با انگیزه و پرتلاش پارا دو و میدانی خراسان جنوبی و عضو تیم ملی در مسابقات قهرمانی پارا دومیدانی‌ جهان و انتخابی بازی‌های پاراالمپیک‌ برای تصاحب مدال رنگی و کسب سهمیه‌ به نمایندگی از جمهوری اسلامی وارد این کارزار ورزشی می‌شود.

 اشتری سال ۱۴۰۰ برای عضویت در تیم ملی تمرینات سخت و نفس گیر خود را آغاز کرد و در پی‌ تلاش مضاعف و مستمر در کسب مدال های رنگی مسابقات قهرمانی کشور، از سوی فدراسیون جانبازان و معلولان به اردوی آمادگی‌ و انتخابی تیم ملی دعوت شد.

او پس از درخشش‌ رضایت بخش مربیان از بین  ۴۵۰ ورزشکار برتر ایران به در فهرست ۸۹ نفره قرار گرفت و در ادامه برگزاری اردوها، به مصاف ۲۵ ورزشکار به نام‌ و صاحب‌بهترین رکوردهای اول تا سوم مسابقات آسیا از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۲ بودند، رفت و با درخشش و ارائه توانمندی های خود عضویت در تیم ملی را به دست آورد. 

مسابقات قهرمانی جهانی پارا دو ومیدانی ۲۰۲۳ امارات به لحاظ کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس از اهمیت بالایی برخوردار است و نفرات اول تا چهارم می‌توانند سهمیه پارالمپیک را به دست آورند که امید است ورزشکار خراسان‌جنوبی در این ماراتن جهانی خودنمایی‌ خیره کننده‌ای داشته باشد.

پایان‌پیام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول