اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

توضیح مدیرعامل آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد درباره سد چم‌شیر/ مصلح: حتی کمیته آبگیری هم تشکیل نشده است

مدیرعامل آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد درباره آبگیری سد چم‌شیر توضیحاتی ارائه داد و گفت:‌ کمیته آبگیری باید نظر خود را درباره زمان آبگیری اعلام کند که چنین چیزی تاکنون نبوده است.

توضیح مدیرعامل  آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد درباره سد چم‌شیر/ مصلح: حتی کمیته آبگیری هم تشکیل نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اخبار درباره آبگیری سد چم شیر در استان کهگیلویه و بویراحمد و در شهرستان گچساران منتشر شد که واکنش‌های مختلفی را به همراه داشت در همین خصوص مصلح مدیرعامل آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه نیروگاه در حال کار است یادآور شد هیچ گونه آبگیری در سد چم شیر گچساران انجام نشده است.

وی با بیان اینکه برای آبگیری سد چم شیر باید کمیته آبگیری در وزارت نیرو تشکیل شود که متشکل از اساتید دانشگاهی و کارشناسان محیط‌ زیستی است یادآور شد: کمیته آبگیری باید نظر خود را در خصوص زمان آبگیری اعلام کند که چنین چیزی تاکنون نبوده است.

مصلح در خصوص انتشار خبر‌هایی مبنی بر آبگیری سد گفت: به هیچ وجه آبگیری نبوده بلکه با توجه به سیلاب هایی که در منطقه داشتیم و نزدیک به ۱۰۰۰ میلی متر بارندگی در آنجا بوده دریچه ها برای عبور سیلاب باز شده و هیچگونه آبگیری در کار نبوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول