اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

جذب ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات خرید علوفه در ایلام

مدیر کل امور عشایری استان ایلام گفت: در سال جاری ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات جذب و به جامعه عشایری اختصاص یافته است.

جذب ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات خرید علوفه در ایلام

فرشاد یاسمی  مدیر کل امور عشایری استان ایلام‌ ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس درایلام گفت:  خشکسالی  های اخیر در استان باعث بروز مشکلاتی در زمینه تامین نهاده های دامی برای دامداران شده است .

وی افزود: با این وجود می‌توان با جذب اعتبارات کافی از بحران  خشکسالی عبور کرد.

مدیر کل امور عشایری استان ایلام ادامه داد: با رایزنی های انجام گرفته، تا امروز  ۲۰ میلیارد تومان اعتبار  به استان ایلام در این زمینه  اختصاص یافته است  و در صدد هستیم با پیگیری های بیشتر بادرخواست ۲۰ میلیارد تومان اعتبار  و جذب آن به دامداران عزیز کمک کنیم.

وی افزود: با توجه به موضوع خشکسالی مشکلاتی در حوزه تامین نهاده‌های دامی وجود دارد،که امیدواریم بتوانیم آنها را رفع کنیم.

یاسمی تاکید کرد: همچنین  در جهت حمایت از تولید گوشت قرمز اعتباراتی برای حمایت از دامداران برای تهیه نهاده های دامی صورت گرفت.

وی به نرخ این تسهیلات اشاره کرد   گفت: این تسهیلات با نرخ ۱۰ درصد از طریق بانک کشاورزی و به ازای هر راس ۷۰۰ هزار تومان به عنوان پرواربندی به عشایر استان پرداخت شده است، گفت: در هفته گذشته تا کنون ۱۰ میلیارد ریال اعتبار  تسهیلات علوفه به عشایر استان پرداخت شده است.

یاسمی  به نحوه  ثبت نام عشایر استان برای دریافت تسهیلات علوفه  اشاره کرد و گفت: برای دریافت تسهیلات مورد نظر عشایر عزیز باید  ابتدا به ادارات مربوطه امور عشایری شهرستان‌ها مراجعه کنند و در تشکیل پرونده در سامانه بانک کشاورزی درخواست خود را ثبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: این روند ممکن است ۱۰ روز جهت تشکیل پرونده طول بکشد که با کد رهگیری این تسهیلات قابل دریافت است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول