اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

رویداد نمایشگاهی مسئله‌محور رویش کوثر برای رفع نیازهای فناورانه صنایع

«نخستین رویداد نمایشگاهی مساله محور سازمان اقتصادی کوثر با تاکید بر اقتصاد مقاومتی» با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری 2 تا 5 اسفندماه سال 1401 برگزار می‌شود.

رویداد نمایشگاهی مسئله‌محور رویش کوثر برای رفع نیازهای فناورانه صنایع

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس و به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، رویداد نمایشگاهی مسئله‌محور سازمان اقتصادی کوثر با اعلام حضور و آمادگی بیش از 200 شرکت دانش‌‏بنیان و فناور در تاریخ 2 تا 5 اسفند با هدف رفع نیازهای فناورانه و نوآورانه خود از یک سو و حمایت از جوانان، نخبگان و شرکت‏‌های فناور و دانش‏ب‌نیان از سوی دیگر برگزار خواهد شد.

سازمان اقتصادی کوثر، یک بنگاه اقتصادی با حدود ۴ دهه فعالیت و دارای بیش از ۴۰ شرکت فعال در حوزه‌های کشاورزی، معادن، صنایع، خدمات مالی و سرمایه‌گذاری، برق، انرژی، عمران و ساختمان است.

در این رویداد نمایشگاهی با حضور همه شرکت‏‌های تابعه سازمان اقتصادی کوثر، ۱۲۴ مساله‌ و نیاز فناورانه از این شرکت‏‌ها ارائه خواهد شد. همه دانشجویان، فارغ‌التحصیلان، شرکت‏‌های فناور و دانش‏‌بنیان فعال در حوزه‏‌های ذکر شده دعوت می‌شود در این رویداد شرکت کرده و طرح‌‏های خود را پس از رویداد در سایت رویداد بارگزاری کنند.

مشارکت در این نمایشگاه مزایایی چون «امکان مذاکره حضوری با شرکت متقاضی در حین رویداد (ظرفیت محدود با اولویت زمان ثبت‌‏نام)، خرید محصول و خدمات، سرمایه‌گذاری توسعه فناوری، سرمایه‌‏گذاری توسعه و تجاری‌سازی محصول و گرنت شتاب‏‌دهی توسعه ایده‌‏های فناورانه و نوآورانه (در بستر شتاب‌‏دهنده رویاک) را برای مشارکت‌کنندگان دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبگاه رویداد رویش مراجعه کنید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول