اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تلاش معاندان علیه انقلاب اسلامی محکوم به شکست است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: نظامات سیاسی کشور مبتنی بر عقلانیت و خرد جمعی در مسیر ترسیمی پیش می‌رود که تلاش معاندان اعوجاجی در آن ایجاد نخواهد کرد.

تلاش معاندان علیه انقلاب اسلامی  محکوم به شکست است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح‌الله سلگی صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی فرهنگ سازان عاشورایی مازندران اظهار کرد: تلاش ساختار شکنانه معاندان و متحدان آنها علیه اتحاد ملی ایرانیان محکوم به شکست است.

وی با اشاره به پایان ناپذیری عناد استکبار و همپالکی هایش با نظام مقدس جمهوری اسلامی یادآور شد: حقیقت دشمنی مظهر استکبار با روح حکومت دینی مبتنی بر ولایت فقیه در کشورمان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران ولایت فقیه را عامل سرافرازی و اقتدار ملت ایران دانست و افزود: دشمنی معاندان و مخالفان نظام اسلامی با ولایت فقیه ناشی از نقش موثر آن در  عرصه‌های گوناگون پیشرفت و بالندگی کشورمان است.

این مسؤول سیاسی با اشاره به اتحاد شوم معاندان در فتنه اخیر خاطرنشان کرد: اجماع جهانی معاندان و مخالفان نظام اسلامی با همسویی کشورهای غربی در فتنه اخیر بی سابقه و مایه شرمساری فتنه‌گران است.

سلگی حضور حماسی و بی سابقه مردم در راهپیمایی غرور انگیز ۲۲بهمن امسال را پاسخ دندان شکن به طمع ورزی استکبار و متحدانش عنوان و تصریح کرد: حضور پرشور و انقلابی مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی موجب دفع فتنه‌های داخلی و خارجی است.

وی با بیان اینکه خوداتکایی ملت ایران موجب هراس استکبار جهانی شد، افزود: دولت و مردم ایران در هم افزایی و اتحاد استراتژیک بسوی قله های اقتدار و بالندگی پیش می‌روند.

وی انشقاق و تفرقه‌انگیزی را موجب تقویت جبهه دشمن دانست و افزود: تمامی گروه‌ها و جریانات سیاسی باید با تاسی به رهبر حکیم انقلاب برای تقویت امید در کشور بکوشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران یادآور شد: دولت سیزدهم در تداوم مشی داهیانه رهبر معظم انقلاب بزودی گشایش‌های زیادی را در فرآیندهای حکمرانی ایجاد خواهد کرد.

سلگی اظهار کرد: در فرهنگ انقلابی توقف و ایستایی معنا ندارد و با تکیه بر فرهنگ «ما می‌توانیم» چالش‌های بنیادی کشور مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره به بودجه عملیاتی کشور در سال آینده عنوان کرد: کار ویژه دولت در سال آینده با رویکرد جهادی، نظام‌مند کردن مسائل اساسی و عملیاتی کردن راهکارهای چاره‌ساز در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی خواهد بود.

پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول