اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

واکنش جبهه خلق فلسطین به طرح آمریکا علیه آوارگان فلسطینی

جبهه خلق برای آزادسازی فلسطین به تلاش مجلس سنای آمریکا در خصوص تصویب پیش‌نویس قانونی درباره لغو کمک‌های اعطایی به آژانس امدادرسانی آوارگان فلسطینی(آنروا) واکنش نشان داد.

واکنش جبهه خلق فلسطین به طرح آمریکا علیه آوارگان فلسطینی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، اداره امور آوارگان در جبهه خلق برای آزادسازی فلسطین تأکید کرد که تلاش مجلس سنای آمریکا برای تصویب پیش‌نویس قانونی درباره لغو هر گونه امتیازات و کمک‌های اعطایی به آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی(آنروا) و نوادگان این آوارگان را به منزله اعلان جنگ علیه ملت فلسطین و فاجعه‌ای جدید علیه این ملت خواند.

جبهه خلق برای آزادسازی فلسطین با اشاره به اینکه موضع آمریکا در حمایت از تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین جای تعجب نیست، افزود: «اما اینکه طرح‌های آمریکایی به سطح حذف کامل مسئله آوارگان به عنوان شاهد اصلی فاجعه ملت فلسطین و لغو عنوان آواره از نوادگان آوارگان برسد، یک اقدام خطرناک است که به اصول و حقوق ملت فلسطین و اصل و اساس مسئله آوارگان لطمه می‌زند».

به نوشته روزنامه «القدس العربی»، جبهه خلق برای آزادی فلسطین همچنین بر اتخاذ موضع یکپارچه فلسطینیان برای مقابله با این طرح و تداوم اعمال فشار بر نهادهای بین‌المللی و سازمان ملل برای توقف هر گونه تحرکات و تصمیماتی که به تصویب این طرح یا هر طرحی علیه آوارگان منجر می‌شود، تأکید کرد.

این گروه فلسطینی با اشاره به اینکه توصیف مقاومت ملت فلسطین به عنوان «تروریسم» بیانگر تلاش آمریکا و غرب برای تحریف حقایق است، تأکید کرد که مقاومت پاسخ طبیعی به تداوم اشغالگری و جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین است و تا نابودی اشغالگران و بازگشت آوارگان به سرزمین خود ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول