اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

خرید و فروش امتیاز طرح‌ ملی مسکن جرم است

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: خرید و فروش‌های امتیاز اقدام ملی و نهضت ملی مسکن توسط مشاورین املاک غیرقانونی و اقدامی مجرمانه است.

خرید و فروش امتیاز طرح‌ ملی مسکن جرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اظهار کرد: بنابر گزارش‌های واصله مردمی و مراجع نظارتی، تعدادی از مشاوران املاک در سطح شهرستان‌های استان اقدام به خرید و فروش غیرقانونی امتیاز طرح‌های اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن می‌نمایند که این امر با توجه به ناآگاهی برخی خریداران امتیازها و در نهایت درگیری پروژه‌ها با پرونده‌های حقوقی و قضایی ناشی از این تخلفات و جرائم موجب تضرر مردم می‌شود.

وی افزود: قانون پیش فروش ساختمان و آئین‌نامه اجرایی طرح اقدام ملی مسکن مشخص کرده تمامی امور مربوط به این دو طرح(اقدام ملی و نهضت ملی مسکن) باید مطابق با دستورالعمل و نمونه قراردادهای ابلاغی وزارت راه و شهرسازی باشد پس خرید و فروش‌های امتیاز این طرح‌ها توسط مشاورین املاک غیرقانونی و اقدامی مجرمانه است، به همین منظور از شهروندان و هم استانی‌های عزیز درخواست داریم فریب مشاورین املاک سودجو را نخورند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در ادامه از مسؤولان وزارت صمت خواست تا با توجه به ممنوعیت خرید و فروش امتیاز طرح های یاد شده، هماهنگی لازم برای جلوگیری از هرگونه تبلیغات محلی و خرید و فروش توسط مشاورین املاک را فراهم آورند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول