اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

راهبران شغلی در کمیته امداد به پایداری مشاغل کمک کنند

معاون بانک و بیمه وزارت اقتصاد با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در کنار کمیته امداد باشیم، گفت: موضوع راهبران پیشرفت یکی از آن مسائلی است که می‌تواند به تحقق و توسعه و پایداری مشاغل در کمیته امداد کمک کند.

راهبران شغلی در کمیته امداد  به پایداری مشاغل کمک کنند

به گزارش خبرنگار رفاه خبرگزاری فارس، سید عباس حسینی معاون بانک و بیمه وزارت اقتصاد در نشست راهبران پیشرفت در کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: موضوع اشتغالزایی در کمیته امداد بسیار مطلوب است. تلاش‌های بسیار خوبی صورت گرفته و  مزیت‌های این کار بی‌شمار است و ما هم همراه کمیته امداد خواهیم بود.

وی افزود: ما تا به امروز نشان دادیم آنجا که نام کمیته امداد باشد سیستم بانکی کمک‌های بسیاری را می‌تواند به این جامعه هدف انجام دهد و هرجا هم که بانک‌ها بتوانند کنار کمیته امداد باشند، از هیچ تلاشی کوتاه نخواهند آمد.

معاون بانک و بیمه وزارت اقتصادی اظهار داشت: ما تلاش می‌کنیم همچنان در کنار کمیته امداد باشیم و کمیته امداد نیز توانسته به سمت پایداری در اشتغال حرکت کند. موضوع راهبران پیشرفت یکی از آن مسائلی است که می‌تواند به تحقق و توسعه و پایداری مشاغل در کمیته امداد کمک کند.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) اهداف خوبی را پیگیری کرده و به درستی توانسته خلاءهای مشکل‌زا را پیدا کند و برای حل آنها راه‌حل‌های بسیار مطلوبی را به کار بگیرد.

حسینی اضافه کرد: هر آنچه را که می‌توان به‌عنوان پیگیری‌های بانکی نامید، ما در شبکه‌های بانکی به کمیته امداد خواهیم پرداخت.

پایان پیام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول