اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

همایش فرصت‌های سرمایه گذاری، رزمایش بزرگ اقتصادی است/ احصای 1100 فرصت سرمایه گذاری مازندران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با اعلام اینکه برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری، یک رزمایش بزرگ اقتصادی است، گفت: بیش از یک هزار و 100 فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران پس از هفت همایش احصا شد.

همایش فرصت‌های سرمایه گذاری، رزمایش بزرگ اقتصادی است/ احصای 1100 فرصت سرمایه گذاری مازندران

حسن خیریان‌پور در حاشیه بازدید از هفتمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: مازندران از استان های شاخص و سرآمد در حوزه‌های مختلف گردشگری، صنعت، تولید، تجارت، مواهب طبیعی، معادن و کشاورزی، صنایع دستی است که این استان شمالی کشور را به صورت ویژه متمایز کرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه و الفعل در استان، گفت: با توجه به برگزاری هفت مرحله از همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری به همراه نمایشگاه، پنل تخصصی و کارگاه‌های آموزشی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مازندران شناسایی شده و توانمندی و ظرفیت‌های سه شهرستان آمل، نور و محمودآباد ویژه بررسی شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران با بیان اینکه شناسایی ظرفیت‌ها برای همه مردم مازندران و فعالان اقتصادی جذابیت دارد، گفت: برگزاری تجمیعی همایش‌ها در کنار هم باعث می‌شود تا از ظرفیت‌های خود آگاهی داشته باشیم و بدانیم چه اقدامی باید انجام دهیم.

وی با اعلام اینکه برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری رزمایش بزرگ اقتصادی در مازندران است، ادامه داد: این مهم تمرین برای فعالان اقتصادی و مسؤولان با نگاه گره‌گشایی و تسهیل‌گری برای رفع مشکلات برای جذب سرمایه‌گذاران است.

خیریان‌پور با اشاره به اینکه اگر می‌خواهیم به رشد اقتصادی ۸ درصدی برسیم باید دو اقدام مهم ارتقای بهره‌وری و ارتقای سرمایه‌گذاری را در دستور کار قرار دهیم، یادآور شد: در مجموع بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ فرصت سرمایه ‌گذاری در مازندران احصا شد، با اعلام نتایج آماری این فرصت‌ها در سایت اداره کل اقتصادی و دارایی مازندران قرار می‌‎گیرد تا شرایط لازم برای سرمایه‌گذاران در دسترس باشد.

وی با بیان اینکه آنچه که مورد هدف است این بوده که ظرفیت شناسایی، عرضه و زمین تسهیل‌گری مهیا شود تا سرمایه‌گذران بخش خصوصی به میدان بیایند، اظهار کرد: تلفیق هفت همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری مازندران برگزاری همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری مازندران در ابتدای سال ۱۴۰۲ با حضور فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران داخلی و دعوت از سرمایه‌گذاران خارجی خواهد بود.

پایان پیام/۸۶۰۱۲/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول