اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

ابراز همدردی «بردی محمداف» با دولت و ملت تاجیکستان

رئیس جمهور ترکمنستان در پیامی به همتای تاجیکی خود کشته و مجروح شدن تعدادی از مردم این کشور در حادثه ریزش بهمن را به وی تسلیت گفت.

ابراز همدردی «بردی محمداف» با دولت و ملت تاجیکستان

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، «سردار بردی محمداف» رئیس جمهور ترکمنستان در پیامی به «امامعلی رحمان» رئیس جمهوری تاجیکستان، کشته و مجروح شدن تعدادی از مردم این کشور در واقعه ریزش بهمن در ولایت خودمختار بدخشان را به وی تسلیت گفت و با مردم کشور برادر و دوست، جمهوری تاجیکستان ابراز همدردی کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: از طرف مردم، دولت ترکمنستان این لحظه سخت را تسلیت گفته و با خانواده و نزدیکان قربانیان ابراز همدردی و حمایت می‌کنم و برای قربانیان شفای عاجل آرزو می‌نمایم.

در ریزش بهمن در بدخشان در شرق تاجیکستان 17 نفر کشته و تعدادی از مردم زخمی شدند همچنین در این حادثه 35 منزل مسکونی تخریب شده است.

از ابتدای زمستان حدود 100 بار بهمن در نقاط مختلف تاجیکستان ریزش کرده است. بسیاری از راه‌ها نیز در این کشور به دلیل ریزش بهمن مسدود هستند. 

پایان پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول