اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

محرومیت ساپینتو با یک تبصره جالب/ سرمربی استقلال در کدام بازی‌ها غایب است؟

محرومیت 4 جلسه‌ای سرمربی تیم استقلال با یک تبصره اعلام شده است.

محرومیت ساپینتو با یک تبصره جالب/ سرمربی استقلال در کدام بازی‌ها غایب است؟

به گزارش خبرگزاری فارس، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که 3 روز قبل ریکاردو ساپینتو را به دلیل اتفاقات بازی با مس کرمان 2 جلسه (یک جلسه به صورت تعلیقی) محروم کرد، امروز حکم جدید خود را درمورد سرمربی استقلال به دلیل اظهارات وی در نشست خبری پس از بازی با پیکان هم صادر کرد.

در  حقیقت کمیته انضباطی ساپینتو را به دلیل تخلف اخیرش 3 جلسه قطعی محروم کرده که یک جلسه تعلیقی بازی با مس کرمان هم به آن اضافه شده است.

در حکمی که امروز برای ساپینتو منتشر شده میزان محرومیت قطعی وی در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی، به 4 بازی رسیده اما در همین حکم آمده است: چنانچه نامبرده از طریق مجاری رسمی رسانه‌ای اقدام به عذرخواهی بابت مطالب خود نماید اجرای دو جلسه آن تا پایان فصل جاری به حالت تعلیق درخواهد آمد، محکوم شد.

با این شرایط ساپینتو که از ابتدای فصل تاکنون 6 بازی محروم شده قطعاً نمی‌تواند در بازی جام حذفی استقلال مقابل ملوان و پس از آن دیدار هفته بیست و یکم و بیست و دوم لیگ برتر برابر نساجی و گل‌گهر روی نیمکت تیمش بنشیند تا تعداد غیبت‌هایش روی نیمکت استقلال به 9 بازی برسد.

در صورت عذرخواهی مربی پرتغالی و تشخیص کمیته انضباطی، 2 جلسه از محرومیت چهار جلسه‌ای وی تا پایان فصل تعلیق خواهد شد. در غیر این صورت او در بازی هفته بیست و سوم و بیست و چهارم استقلال با فولاد و ذوب‌آهن هم محروم خواهد بود و در این حالت در رکوردی عجیب از ابتدای فصل تا هفته بیست و چهارم لیگ و مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، 11 بازی را با محرومیت پشت سر گذاشته است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول