اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

رسیدگی به ۱۴۸ تخلف شرکت های حمل ونقل در ایلام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: به 148 تخلف شرکت های حمل و نقل باری و مسافری در ایلام رسیدگی شد.

رسیدگی به ۱۴۸ تخلف شرکت های حمل ونقل در ایلام

سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت :عمده تخلفات شرکتهای حمل و نقل و رانندگان حمل و نقل برون شهری عبارتند از عدم رعایت ضوابط و مقررات مربوط به تهیه تنظیم و استفاده از بارنامه، سوء استفاده از کارت هوشمند راننده و عدم استفاده از تجهیزات ایمنی بوده و نمونه تخلفات رانندگان عبارتنداز جابجایی بار بدون استفاده از بارنامه، جابجایی مسافر بدون استفاده از صورت وضعیت، عدم رعایت ضوابط و مقررات جابه جایی بارهای ترافیکی و.... بوده است.

 وی افزود: امیدواریم با رعایت ضوابط و مقررات توسط شرکت‌ها، موسسات حمل ونقل کالا و مسافر و رانندگان شاهد هیچ‌گونه تخلفی در این حوزه نباشیم. ضمن این‌که کاربران عزیز می‌توانند هرگونه نظر، پیشنهاد، انتقاد یا شکایت خود را از طریق سامانه پیامکی ،۳۰۰۰۱۴۳ به اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان ایلام اطلاع دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام ادامه داد: به منظور کنترل و نظارت بر عملکرد رانندگان و شرکت‌های حمل ونقل جاده‌ای برون شهری و اجرای دقیق قوانین و مقررات مربوطه، در جلسات کمیسیون‌های مواد ۱۱ و ۱۲ استان ایلام تاکنون به ۷۰ مورد پرونده تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل و نقلی رسیدگی شد که ۲۶ مورد جریمه نقدی، ۴۲ مورد از آنها برائت و یک مورد تذکر کتبی صادر شده است.

چشمه خاور با اشاره  به ۸۷ مورد تخلف رانندگان حمل ونقل جاده‌ای در سطح استان تاکید کرد: در این مدت در جلسه کمیسیون ماده ۱۱ رسیدگی به تخلفات رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر ۴۷ مورد تذکر کتبی، ۳ مورد قطع خدمات یک ماهه و ۳۷ مورد برائت بوده و احکام لازم برای آنها صادر شده است.

پایان پیام/

 

 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول