اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ضرورت ساماندهی نمازخانه‌های بین راهی مازندران برای ایام نوروز

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بر لزوم سرمایه‌گذاری برای گسترش فرهنگ معنوی نماز در جامعه تاکید کرد و گفت: باتوجه به در پیش بودن مسافرت‌های نوروزی ساماندهی نمازخانه‌های بین‌راهی و اقامتگاه‌های گردشگری استان با نظارت فرمانداران ضرورت دارد.

ضرورت ساماندهی نمازخانه‌های بین راهی مازندران برای ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح‌الله سلگی صبح امروز در چهارمین جلسه فصلی شورای اقامه نماز مازندران اظهار کرد: با گسترش فرهنگ نماز آسیب‌های اجتماعی کاهش و پیشرفت معنوی جامعه حاصل خواهد شد.

وی در این جلسه که مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان حضور داشتند با اشاره به کارنامه درخشان شورای اقامه نماز مازندران خواستار تقویت برنامه‌های توسعه این شورا برای ترویج و گسترش فرهنگ نماز شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به در پیش بودن مسافرت‌های نوروزی بر ضرورت ساماندهی نمازخانه‌های بین‌راهی و اقامتگاه‌های گردشگری استان با نظارت فرمانداران استان تاکید کرد.

سلگی از اختصاص هزار و ۴۵۰ کلاس درس مدارس در ۱۹۰ آموزشگاه مازندران برای اسکان مسافران فرهنگی در تعطیلات نوروز امسال خبر داد و افزود: آموزش و پرورش باید در زمینه تجهیز و ساماندهی نمازخانه‌های این مدارس اقدام کند.

وی با اشاره به اهمیت بازگشایی مساجد درون شهری و برون شهری استان برای ترویج فرهنگ معنوی نماز مسؤولیت فرمانداران و اداره‌کل گردشگری را در این ارتباط با اهمیت دانست.

همچنین در این جلسه حجت‌الاسلام ابراهیمی رئیس ستاد اقامه نماز مازندران در گزارشی اهم اقدامات و فعالیت‌های این ستاد و نیز آخرین وضعیت ساماندهی نمازخانه‌های استان را تشریح کرد.

پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول