اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

ضوابط نظارت بر «وی‌اودی»ها تعیین و اعلام می‌شود/ اسماعیلی: جلسات سه‌جانبه از این هفته برگزار خواهد شد

وزیر ارشاد از برگزاری جلسات جدید برای تعیین ضوابط نظارت بر فعالیت وی او دی ها خبر داد و گفت: باید ضوابط اجرایی نظارت را آماده کنیم و در اختیار همه قرار دهیم تا مسأله‌ای به وجود نیاید.

ضوابط نظارت بر «وی‌اودی»ها تعیین و اعلام می‌شود/ اسماعیلی: جلسات سه‌جانبه از این هفته برگزار خواهد شد

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در مورد نقشی که این وزارتخانه برای حل مشکل میان صداو سیما و vodها می‌تواند ایفا کند، گفت: معتقدیم باید نسبت به مسائل حوزه فرهنگ و هنری رویکرد فرهنگی داشته باشیم و دستگاه‌ها با هم همکاری کنند.

وی افزود: بخش عمده‌ای از نظارت و صدور مجوز در فضای مجازی برعهده وزارت ارشاد است، از طرفی نظارت بر بخشی از سریال‌های خانگی و پخش‌های زنده برعهده صداوسیما گذاشته شده است.

اسماعیلی تصریح کرد: جلسات جدیدی گذاشته شده است و درحال تلاشیم این مسائل بدون رسانه‌ای شدن و تنش حل شود.

وی در پاسخ به این سوال که چه نهادهایی اعضای این جلسات هستند، گفت: این جلسات بین مسئولان مرکز ملی فضای مجازی، صداوسیما و وزارت ارشاد برگزاری می‌شود. به دنبال این هستیم تا در این جلسات اشکالات و مسائلی را که وجود داشته است را مرتفع کنیم. 

وزیر ارشاد با بیان اینکه این جلسات از این هفته آغاز خواهند شد، تصریح کرد: باید ضوابط اجرایی نظارت را آماده کنیم و در اختیار همه قرار دهیم تا مساله‌ای به وجود نیاید.

پایان پیام/ ت 1068

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول