اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

جنجالی‌های هفته| از درگیری مجیدی در باشگاه استقلال تا گلایه مدیران پرسپولیس از یحیی/ نوروز فوتبالی تیم ملی بدون سرمربی!

در اتفاقات جنجالی این هفته، هم شاهد تحقیر شدن رئیس فراری یک فدراسیون بودیم و هم درگیری مجیدی در باشگاه استقلال و گلایه مدیران پرسپولیس از سرمربی خود.

جنجالی‌های هفته| از درگیری مجیدی در باشگاه استقلال تا گلایه مدیران پرسپولیس از یحیی/ نوروز فوتبالی تیم ملی بدون سرمربی!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اتفاقات جنجالی این هفته ورزش را بررسی می‌کنیم؛

عذرخواهی ستاره پاریس با بلندگوی دستی!

پس از سوت پایان دیدار پاری سن ژرمن و موناکو، پرسنل کیمپبه با حضور در کنار زمین، بلندگویی دستی‌ای که مخصوص تشویق و هماهنگی هواداران بود را گرفت و برای دقایقی در حالی که سکوها همچنان ملتهب بود، به صحبت با آنها پرداخت. مدافع 27 ساله پاریس با صحبت هایی که با هواداران انجام داد ، آنها را دعوت به آرامش کرده و قول داد که تیمش در بازی حساس با بایرن و بازی های بعدی، تلاش بیشتر و نمایش بهتری خواهد داشت. پارسی سن ژرمن در این بازی 3 بر یک شکست خورد.

تحقیرشدن رئیس فراری فدراسیون بوکس

صادق روحی  یکی از بوکسورهای قدیمی تیم ملی در یکی از برنامه‌ های تلویزیونی سعودی اینترنشنال علیه حسین ثوری رئیس فراری فدراسیون بوکس مواضع تندی گرفت و این فرد را به ریاکاری، زد و بند و ... متهم کرد! این در حالی است که ثوری تصور می‌کرد که در آنسوی آب همه برایش نوشابه باز خواهند کرد و به به وچه چه می‌کنند اما این رئیس فراری فدراسیون در آنسوی آب‌ها و از سوی رسانه‌های معاند نظام جمهوری اسلامی هم تحقیر شد تا حقارتش بیش از گذشته ثابت شود.

نوروز فوتبالی تیم ملی بدون سرمربی!

تیم ملی فوتبال کشورمان روزهای جالبی را پشت سر می گذارد و در حالیکه این تیم هنوز سرمربی ندارد اما بازی‌های تدارکاتی‌اش یکی پس از دیگری از راه می‌رسند! این در حالی است که در گذشت تیم ملی سرمربی داشت اما بازی تدارکاتی نداشت  و در به در دنبال حریف تدارکاتی بودیم تا تیم ملی با آن بازی کند اما حالا هم تیم عراق قرار است به تهران بیاید  و هم تیم ملی روسیه 2 یا 3 فروردین با تیم ملی ما در ورزشگاه آزادی تهران بازی دوستانه دارد ولی در این نوروز فوتبالی فقط یک مشکل داریم آنهم نداشتن سرمربی برای تیم ملی است!

 تعویق 3 ماهه فعالیت‌های ورزشی در ترکیه

فعالیت‌های ورزشی کشور ترکیه به مدت سه ماه معوق شده و ترک‌ها به خاطر وسعت فاجعه زلزله و اینکه هر روز به آمار قربانیان آن و همچنین خسارات مالی افزوده می‌شود، خودشان هم نمی‌دانند چه زمانی شرایط عادی شده و می‌توانند مسابقات بین‌المللی‌شان را از سر بگیرند.در این زلزله بیش از 30 هزار نفر جان باختن.

دفاع حیرت انگیز فتح‌الله‌زاده از ساپینتو

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال بعد از اعلام حکم محرومیت ساپینتو به خاطر رفتار این مربی در کرمان دفاع ششدانگی از مربی پرتغالی خود انجام داد و در بخشی از صحبت‌هایش گفت: « احساس من این است که موفقیت و درخشش استقلال برای برخی خیلی گران تمام شده و همزمان با پیروزی‌های پیاپی استقلال، روند حاشیه سازی برای تیم ما آغاز شده است. از چند بازی قبل تا به حال، به دلایل مختلف سعی شده تا برای استقلال مشکل درست کنند و به تصور خودشان این قطار در حال حرکت را سنگ بزنند اما این یک خیال باطل است زیرا استقلال، متحد و قدرتمند، به جلو می‌رود و هیچ چیز نمی‌تواند مانع این اراده تیم ما شود.»

البته فتح‌الله‌زاده در واکنش به صحبت‌های ساپینتو در نشست خبری بعد از برد مقابل پیکان که از جنگل و حیوان صحبت کرده بود، گفت: منظور ساپینتو آن حیوانی که در فارسی مد نظر است نیست، خطاب او به افرادی بود که انسانی فکر نمی‌کنند. بعد انصافاً جلوی نیمکت و بقیه زیر مجموعه به شما چنین توهینی بکنند واکنش نشان نمی‌دهید؟

گلایه‌های آقا صمد

صمد مرفاوی، سرمربی تیم جوانان در آستانه اعزام به رقابت‌های آسیایی سفره دلش را باز کرد و گفت: صادقانه بگویم که شرایط تیم ملی در فاصله ۹ روز مانده به اعزام خوب نیست. پیشنهاد کردیم راهی ترکیه شویم ولی فدراسیون گفت می‌خواهد تیم را به پرتغال اعزام کند، در ادامه نه اردوی ترکیه فراهم شد و نه پرتغال. 

وی افزود: سرمای هوا باعث شده تا برخی روزها در سالن تمرین کنیم. همین الان هم که در اردو هستیم هر ۳ زمین اینجا برفی است و شرایط تمرین ندارد.  از آقای تاج فقط دو خواسته داشتم، یکی اردوی خارجی قبل از اعزام و دوم حضور بازیکنان در اردو.شاید از بیرون خیلی‌ها تصور کنند که ما با برنامه از پیش تعیین شده پیش می‌رویم.

درگیری مجیدی در باشگاه استقلال

فرزاد مجیدی برادر سرمربی سابق استقلال در این هفته برای دریافت طلبش به باشگاه استقلال رفت و حتی کار به درگیری لفظی و کمی هم فیزیکی کشیده شد! برخی از کارمندان باشگاه نیز با پلیس تماس گرفتند تا این مشکل حل شود، فرزاد مجیدی مطالباتی از زمان سرپرستی دراستقلال دارد که با وجود تفاهم با باشگاه هنوز این طلب‌ها پرداخت نشده بود.

گلایه مدیران پرسپولیس از گل‌محمدی

مدیران باشگاه پرسپولیس از یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم گلایه کردند، مدیران باشگاه معتقدند که مصاحبه‌های حاشیه‌ساز گل‌محمدی یکی از عوامل بهم خوردن تمرکز تیم شده و نتایج اخیر بخصوص باخت به هوادار تهران در هفته بیستم هم به همین مساله ارتباط دارد.خلاصه اینکه مدیران باشگاه به گل محمدی گفته‌اند تمرکزت روی تیم نیست!

بهترین بازیکن سال آسیا سرباز شد

عمر عبدالرحمن بهترین بازیکن فوتبال آسیا در سال 2016 راهی خدمت سربازی شد.عبدالرحمن دوران طلایی‌اش در العین امارات بود که موفق شد با این تیم جایزه بهترین بازیکن سال آسیا را کسب کند. ستاره اماراتی در تیم‌های الهلال عربستان، الجزیره امارات و شباب الاهلی دبی بازی کرده است.

عموری اکنون بازیکن الوصل امارات است. ستاره اماراتی در سن 31 سالگی راهی خدمت سربازی شد و باید برای مدت 11 برای ارتش امارات خدمت کند.چپ پای ریز نقش اماراتی بعد از جدایی از العین در سال 2018 و رفتن به الهلال رباط صلیبی پاره کرده  و دوران افتش آغاز شد. او دیگر بعد از این مصدومیت شدید نتوانست به دوران طلایی اش برگردد.

رشوه بارسا به داوران در لالیگا!

بر اساس ادعای روزنامه آ اس اسپانیا، خوزه ماریا انریکه نگریرا داور سابق فوتبال اسپانیا که به مدت ۱۳ فصل در لالیگا قضاوت کرد بین سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ به مدت حداقل سه فصل از بارسلونا مبلغی حدود ۱.۴ میلیون یورو دریافت کرده است. مسیٔولان قضایی اسپانیا در حال تحقیق روی ماجرای جنجالی رشوه به داوران هستند.

این داور زمانی که بازنشسته شد، به مدیریت کالج داوران کاتالونیا ادامه داد و سپس تا می ۲۰۱۸ به عنوان نایب رئیس کمیته فنی داوران، دست راست ویکتوریا سانچز آرمینیو بود. در حالی که او این سمت نهادی را برعهده داشت، از FCB نیز درآمد کسب کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول