اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

تشکیل شورای ستاد تعلیم و تربیت در شورای عالی انقلاب فرهنگی

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به تشکیل ستاد تعلیم و تربیت در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: باید شورای ستاد تعلیم و تربیت نیز ایجاد شود.

تشکیل شورای ستاد تعلیم و تربیت در شورای عالی انقلاب فرهنگی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه میز تخصصی با فعالان و صاحب نظران در امور فرهنگی و تربیتی نظام آموزشی کشور، اظهار کرد: اولویت اصلی بنده آموزش و پرورش است در این مسیر تمام درس و بحث را تعطیل کرده‌ایم تا این موضوع را به‌ثمر برسانیم چون ما در بحث آموزش و پرورش جدی هستیم.

وی افزود: تمام آسیب های اجتماعی و فرهنگی ریشه در تعلیم و تربیت دارد.
خسروپناه با اشاره به تشکیل ستاد تعلیم و تربیت در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: باید شورای ستاد تعلیم و تربیت نیز ایجاد شود، اعضای حقیقی شورا، باید متشکل از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی باشند که آمادگی لازم را در این زمینه دارند و می‌توانند برای آن وقت بگذارند.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: مسئولانی نظیر وزیر آموزش و پرورش و رئیس دانشگاه فرهنگیان باید در این شورا حضور داشته باشند و شخصیت‌های حقیقی از جبهه مردمی به این شورا نیز باید دعوت شوند، این افراد حق رای خواهند داشت و حضورشان در جلسات این شورا ضروری است.
خسروپناه در ادامه افزود: کارهای عملیاتی در زمینه تعلیم و تربیت باید انجام شود در این مسیر دستگاه‌های ذیربط را باید مکلف به‌اجرا کرد، کارهای میان مدت و بلندمدت هم باید تعریف شود.
وی اعلام کرد: جلسه‌ای را به‌صورت مجازی برگزار خواهیم کرد تا نقطه نظرات ارائه شود و با آمادگی بیشتری موضوع تعلیم و تربیت را پیش ببریم.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: موانع زیاد وجود دارد اما نباید مایوس شویم باید برای پیشبرد اهداف تلاش کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول