اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

پهلوی ثروت‌های بسیاری را از مردم به غارت برد/ دانش‌بنیان‌ها قفل‌های بسته علمی را باز کرده‌اند

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: املاکی که امروز در اختیار بنیاد مستضعفان است،‌ املاک متروکه شاه خائن است که برجا گذاشته، شاه خائن بسیاری از ثروت‌های این مردم را به غارت برد.

پهلوی ثروت‌های بسیاری را از مردم به غارت برد/ دانش‌بنیان‌ها قفل‌های بسته علمی را باز کرده‌اند

به گزارش خبرنگار رفاهی خبرگزاری فارس،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی در آیین افتتاح 7500 پروژه محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان که صبح امروز برگزار شد، با اشاره به نحوه احتضار مومن در لحظه مرگ، خاطرنشان کرد: مومن در زمان مرگ، بسیار ناراحت است، اما ملک‌الموت در آن لحظه حضور دارد و می‌گوید چرا شما ناراحت هستید؟ منِ عزرائیل از پدر و مادر نسبت به شما مهربان‌تر هستم و آن مومن در لحظه احتضار می‌گوید زودتر جان من را بگیر.

وی در ادامه این سخنرانی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال 1401 خاطرنشان کرد: دیدید چگونه یک شور حماسی دیگر آفریدند. مردم در این راهپیمایی حضور پرشوری داشتند. حضور کودکان،‌پیرزن‌ها و پیرمردها بسیار پرشور دیده شد. برخی از آنها حتی امام،‌ انقلاب و دفاع مقدس را ندیده بودند، اما شعار می‌دادند که تا پای جان پشتیبان امام و انقلاب و رهبری هستیم. اصلاً این اتفاق با عصر پیامبر(ص) قابل مقایسه نیست.

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در ادامه تأکید کرد: مادران بسیاری فرزندان خود را در راه انقلاب و دفاع مقدس از دست داده‌اند. به‌طوری‌که در مصاحبه‌های بسیاری می‌بینیم که می‌گویند 4 فرزند خود را در این راه از دست داده‌ایم و به شهادت رسیده‌اند.

وی ادامه داد: املاکی که امروز در اختیار بنیاد مستضعفان است،‌ املاک متروکه شاه خائن است که برجا گذاشته و آنها را غارت کرده است. شاه خائن بسیاری از ثروت‌های این مردم را به غارت برد، اما امروز برخی از این اموال برجا مانده و به دست محرومان می‌رسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین گلپایگانی با خطرناک دانستن فضای مجازی برای کودکان، عنوان کرد: خانواده‌ها باید بیش از پیش نگران نوجوانان و جوانان خود باشند و آنها را به مساجد و مکان‌های مذهبی بفرستند تا بتوانند در مقابل آسیب‌‌‌‌‌های فضای مجازی مقابله کنند.

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین با تعریف از راهپیمایی بزرگ اربعین اظهار کرد: دیدید که این سعودی‌های بی‌عرضه چه بر سر حجاج آوردند و اغلب آنها از تشنگی جان دادند اما در اربعین حتی یک نفر هم صدمه ندید و با شکوه بسیار برگزار شد.

وی همچنین با اشاره به نقش بنیاد مستضعفان در محرومیت‌زدایی اذعان کرد: بنیاد مستضعفان تاکنون اقدامات بسیار خوبی را در جهت پیشرفت کشور داشته است، اما این اقدامات باید بیش‌تر شود و ما باید در عرصه علم و پیشرفت‌های علمی گام برداریم؛ چراکه این عرصه‌ها در دست دشمنان بوده است. شرکت‌های دانش‌بنیان قفل‌های بسته علوم را باز کرده‌اند و در عرصه‌های علوم نظامی، ‌بهداشتی و پزشکی توانسته‌اند موفقیت‌های چشمگیری را به دست آورند.

پایان پیام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول