بهره برداری از ۷۵۰۰ طرح محرومیت زدایی از سوی بنیاد مستضعفان

طی مراسمی از ۷۵۰۰ طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان بهره برداری شد.
به گزارش خبرنگار گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، وحید خاوئی معاون محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در مراسم بهره‌برداری از 7500 طرح محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان، اظهار کرد:  ما در بنیاد مستضعفان در سال ۱۴۰۱ در ساخت ۹ هزار واحد مسکونی مشارکت داشته و سیمان و میلگرد ۳هزار واحد آسیب دیده در بلایا و حواد طبیعی داده شده و ۱۹۰ هزار تن سیمان و ۲۸ هزار تن میلگرد در اختیار محرومان قرار گرفته است. وی افزود: ما آزادی زندانیان غیرعمد و تأمین پوشاک برای محرومان و کمک به خانواده هاو اهدا لوازم تحریر به دانش آموزان مناطق محروم را در دستور کار قرار داده ایم. معاون محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان ادامه داد: هزار میلیارد تومان انواع مساعدت‌ها را به کمیته  امداد و ۴۰۰ میلیارد تومان را نیز به بهزیستی اعطا کرده ایم. وی اضافه کرد: در سال ۱۴۰۱ ما ۳ میلیون بسته معیشتی را تهیه و به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی تحویل داده ایم.. خاوئی‌ در ادامه از تهیه جهیزیه برای ۱۸ هزار نوعروس خبر داد. وی همچنین گفت: در ۲۰۰ نقطه کشور به ساخت مساجد کمک شده است و در ۱۱۰ نقطه زمین های ورزشی در اختیار جوانان قرار داده ایم. وی بر کمک بنیاد مستضعفان برای ساخت بیمارستان  تاکید کرد و گفت: برهمین اساس بیمارستان ۲۴۰ تخت خوابی در ایادان ساخته شده و ۶ مرکز درمانی محلی و ۴ بیمارستان در تهران، خوزستان و فارس به تجهیزشان کمک شده است و در خرید ۳۰ آمبولانس نیز کمک شده است.
معاون محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان ادامه داد: طرح های مختلف آب رسان، راه روستایی و آبخیزداری داشته ایم و ۱۵۰ میلیارد تومان برای طرح فرهنگی و ۲۰۰ میلیارد برای طرح های آب رسانی هزینه شده و هزار میلیاردتومان نیز برای ساخت مسکن و ۳هزار میلیارد برای طرح های حمایتی در سال ۱۴۰۱ هزینه شده است پایان پیام/.
بنیاد مستضعفان
10:01 - 26 بهمن 1401

2 بازنشر
43 بازدید



1 پاسخ