اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

حکم جالب یک دادگاه برای 2 محکوم در خراسان جنوبی

رئیس شعبه یک دادگاه انقلاب بیرجند گفت: دو نفر از محکومان مواد مخدر خراسان جنوبی ملزم به خرید لوازم گرمایشی برای زلزله زدگان خوی شدند.

حکم جالب یک دادگاه برای 2 محکوم در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، احمد قاسمی رئیس شعبه اول دادگاه انقلاب بیرجند، امروز در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: در پی محکومیت دو نفر که در زمینه مواد مخدر فعالیت داشتند دادگاه برای آن ها قرار تعلیق مراقبتی صادر و آن ها را ملزم به خرید وسایل گرمایشی برای زلزله زدگان خوی کرد.

وی تصریح کرد: در یک پرونده فردی به اتهام نگهداری و در معرض فروش قرار دادن مواد مخدر دستگیر و پس از طی روند قانونی و اثبات جرم،با توجه به ادله موجود در پرونده تمام مجازات وی به مدت یک سال به حال تعلیق مراقبتی درآمد و محکوم ملزم به خرید وسایل گرمایشی برای ارسال به مناطق زلزله زده خوی به مبلغ حداقل ۱۰۰ میلیون ریال شد.

وی یادآور شد: در پرونده دیگر متهم به خرید، حمل و نگهداری مواد مخدر پس از دستگیری و طی روال قانونی مجرم شناخته شد که دادگاه با توجه به ادله موجود تمام مجازات او را به مدت ۳ سال به حالت تعلیق مراقبتی درآورد و او باید وسایل گرمایشی به مبلغ ۲۰۰میلیون ریال برای ارسال به مناطق زلزله زده خوی تهیه کند.

وی خاطرنشان کرد: محکومان باید بعد از خرید وسایل گرمایشی، آن ها را به هلال احمر خراسان جنوبی برای ارسال به مناطق زلزله زده شهرستان خوی داده و رسید آن را به اجرای احکام کیفری بیرجند تحویل دهند.

پایان پیام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول