اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هشدار اسرای فلسطینی به بن گویر: منتظر جنگ آزادسازی باش!

شبکه عبری کان با عنوان «پیام تهدید شدیداللحن» خبر داد که اسرای فلسطینی به وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی هشدار داده‌اند که آماده مبارزه هستند و چیزی برای از دست دادن ندارند.

هشدار اسرای فلسطینی به بن گویر: منتظر جنگ آزادسازی باش!

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سران اسرای امنیتی فلسطینی در بند زندانهای رژیم موقت صهیونیستی پیام تهدید آمیز شدیداللحنی به ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی این رژیم فرستاده‌اند.

شبکه عبری کان با عنوان «پیام  تهدید شدیداللحن» گزارش داد، این پیام اسرای فلسطینی پس از آن است که اعلام کرده‌اند از آغاز ماه مبارک رمضان، روند اعتصاب غذای خود را آغاز خواهند کرد.

در پیام آمده است که بن گویر با اقدامات خود علیه اسرا، «منطقه را به آتش خواهد کشید. وی فردی است که از ما برای نیازهای عوام‌فریبانه استفاده می‌کند تا بر شکستهای خود سرپوش بگذارد».

اسرای فلسطینی تأکید کردند: «کسی که نتواند امنیت را برای شهروندان خود به ارمغان بیاورد، نخواهد توانست ما را در هم شکند. ما با جنگ آزادسازی [فلسطین] به او پاسخ خواهیم داد. ما برای یک لقمه نان و استحمام، نخواهیم جنگید».

این اسرا با بیان اینکه «ما برای آزادی خود و وطنمان مبارزه خواهیم کرد»، تصریح کردند: هر کس تصمیم بگیرد جنگ را به خارج از زندان بکشاند، آن را در قدس، کرانه باختری و غزه خواهد دید. ما چیزی نداریم که از دست بدهیم. هر کس تصمیم بگیرد با ما بجنگند، ما نیز مانند مبارز، با او مبارزه خواهیم کرد. امیدواریم، در راه آزادی وطن شهید شویم».

در همین ارتباط، با افزایش حملات رژیم موقت صهیونیستی به اسرای فلسطینی، ۱۲۰ اسیر فلسطینی چند روز پیش در زندان «النقب»  اعلام کردند که در اعتراض به سرکوب خود توسط صهیونیستها، اعتصاب غذا می‌کنند.

گروههای مقاومت فلسطین اخیرا چند نشست برای حمایت از اسرا برگزار کردند که به واسطه‌ها در این باره هشدار دادند و گفتند که این وضعیت ممکن است باعث جرقه و در نهایت انفجار اوضاع شود.

مقاومت فلسطین هشدار داد که هر گونه آسیبی به اسرا، پیامدهایی در داخل و خارج از زندانهای صهیونیستهای خواهد داشت؛ زیرا اقداماتی که علیه آنان صورت می‌گیرد، برای منحرف کردن افکار عمومی از شکست مفتضحانه‌ای است که به خاطر عملیات استشهادی در قدس اشغالی متحمل شدند.

به اسرای فلسطینی می‌گویند که با روی کار آمدن ایتامار بن گویر به عنوان وزیر امنیت داخلی، فشارها بر آنها افزایش یافته است و صهیونیستها قصد دارند شیوه زندگی اسرا را تغییر دهند. دادگاه عالی قدس اشغالی هم روز گذشته با صدور حکمی، مدت زمان زندان شش اسیر فلسطینی را افزایش داد.

پایان پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول