اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

هنرمند عصاره فضائل یک جامعه را به تصویر می‌کشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: هنرمند عصاره فضائل یک جامعه را به تصویر می‌کشد و به کمک فیلم می‌تواند همان پیام را هم در تاریخ و ذهن‌ها ثبت کند.

هنرمند عصاره فضائل یک جامعه را به تصویر می‌کشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان ضمن تبریک ایام دهه فجر و گرامی‌داشت یاد و خاطره پیشکسوتان عرصه سینما اظهار کرد: محمد علی کشاورز و اوکاسیا نمونه‌هایی از هنرمندان استان اصفهان هستند.

وی افزود: هنرمند عصاره فضائل یک جامعه را به تصویر می‌کشد و برای انتقال پیامی به نسل دیگر ممکن است ساعت‌ها و روزهای بسیاری لازم باشد اما هنرمند به کمک فیلم می‌تواند همان پیام را هم در تاریخ و ذهن‌ها ثبت کند.

جان‌نثاری ضمن اشاره به هنر تراز جامعه جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: در فیلم شیار ۱۴۳ خانم زارعی زندگی یک مادر شهید را به تصویر می‌کشد و اگر کسی کوچکترین اطلاعاتی از این جامعه ایثارگر داشته باشد با صحنه‌های این فیلم گریه می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان خاطر نشان کرد: هرچند که در فیلم‌ها واقعیت و تخیل در کنار هم قرار می‌گیرد اما به دلیل ترسیم زیبای فیلم‌ها مخاطب متأثر می‌شود و این نشان‌دهنده هنر هنرمندان ما است.

پایان پیام/3649/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول