اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

کشته و زخمی شدن 15 مزدور سعودی در یمن

منابع محلی حاضر در استان لحج واقع در جنوب یمن گفتند که مزدوران وابسته به عربستان و امارات باز هم در استان لحج به جان هم افتادند که در پی آن، پانزده نفر کشته و زخمی شدند.

کشته و زخمی شدن 15 مزدور سعودی در یمن

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع محلی حاضر در استان لحج واقع در جنوب یمن خبر دادند که امروز سه‌شنبه درگیری بین مزدوران وابسته به عربستان سعودی و امارات مجددا بالا گرفته است.

پایگاه خبری انصارالله به نقل از این منابع گزارش داد، در جریان درگیریهای مزدوران موسوم به «درع الوطن» (سپر میهن) که اخیرا عربستان تشکیل داده است با مزدوران موسوم به «شورای انتقالی جنوب) -وابسته به امارات- در منطقه «طور الباحه» چهار کشته و ۱۱ نفر زخمی شدند.

این در حالی است که عناصر شورای انتقالی با عناصر درع الوطن به شدت درگیر شدند؛ زیرا عربستان در تلاش است مزدوران جدیدی در عموم مناطق مثلث راهبردی نزدیک به تنگه باب المندب مستقر کند.

منابع مذکور تأکید کردند، دامنه درگیریها به اندازه‌ای گسترش پیدا کرد که به مناطق جنوبی طور الباحه رسید. انتظار می‌رود که بر شدت این درگیریها افزود شود و به مناطق راهبردی استان لحج برسد.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول