اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

چاپ بن‌های جعلی شهروند در دوره اصلاح طلبان/کاشانی: دوران بزن در رو تمام شد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: در گزارش حسابرس چاپ بن‌های جعلی و تکرار بن‌های خرید در سال ۹۶ تا ۹۹ مورد توجه است؛ یعنی سیستم کنترل داخلی مناسبی وجود ندارد که بن‌های جعلی را شناسایی کند.

چاپ بن‌های جعلی شهروند در دوره اصلاح طلبان/کاشانی: دوران بزن در رو تمام شد

به گزارش خبرنگار فارس، حسابرسی مالی از شرکت شهروند برای سال‌های مالی ۹۶ تا ۹۹  امروز در شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.

میثم مظفر عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: در گزارش حسابرس چاپ بن‌های جعلی و تکرار بن‌های خرید در سال ۹۶ تا ۹۹ مورد توجه است؛ یعنی سیستم کنترل داخلی مناسبی وجود ندارد که بن‌های جعلی را شناسایی کند.

وی  ادامه داد: شهرداری تهران ۵۰ میلیارد تومان بن از فروشگاه شهروند تحویل گرفته که حالا این رقم با سودش به ۱۲۰ میلیارد تومان رسیده است مسئله این است که فروشگاه شهروند بدون مجوز و طی نکردن پروسه‌های قانونی شرکت جدیدی تحت عنوان شهروند ایرانیان احداث کرد و به این شرکت اجازه داده که از تابلو و لگوی فروشگاه شهروند استفاده کند.

به اعتقاد میثم، بی تدبیری مدیریتی در فروشگاه شهروند در سال‌های ۹۶ تا ۹۹ نوبر است، اسناد مالکیت دفتر مرکزی دارآباد و ۱۰ فقره ملک دیگر هنوز منتقل نشده و این در حالیست که در گزارش حسابرس آمده است که برخی غرفه‌ها بدون نظر کارشناس و مزایده منتقل شده است و همچنین فروش ضایعات شهروند بدون نظر کارشناس رسمی بوده که تخلف در این زمینه محرز است.

حبیب کاشانی عضو دیگر شورا در ادامه گفت:این گزارش مشروط نیست بلکه مردود است و ما باید تصمیم بگیریم که با افراد خاطی برخورد کنیم و لازم است که حراست، اداره حقوقی و بازرسی شهرداری وارد شوند چرا که دوران بزن و در رو تمام شده است.

پرویز سروری نائب رییس شوریای شهر تهران هم ادامه داد:  انحرافات و تخلفات در این گزارش دیده می‌شود و ما باید دو بار رأی گیری کنیم و علاوه بر رأی گیری در مورد گزارش حسابرس در مورد این مسئله که به صورت قضایی و حقوقی پرونده بررسی شود نیز باید رأی گیری کنیم.

بر اساس این گزارش، اعضای شورای شهر در پایان بررسی این حسابرسی گزارش حسابرس را تأیید کرده و رأی دادند که اداره حقوقی شهرداری تهران گزارشی جامع در این خصوص تهیه و به شورای شهر ارائه کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول