اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

روستائیان ساکن در شهرهای استان سمنان برای مهاجرت معکوس به روستا زمین می‌گیرند

استاندار سمنان گفت: برای روستائیان ساکن در شهرهای استان سمنان که قصد مهاجرت معکوس و اقامت دائم در روستا را داشته باشند، زمین تأمین خواهد شد.

روستائیان ساکن در شهرهای استان سمنان برای مهاجرت معکوس به روستا زمین می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در هفتادمین برنامه ارتباط مردمی، کاروان خدمت و ملاقات چهره به چهره با مردم روستای رضاآباد شهرستان شاهرود ضمن قدردانی از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، اظهار کرد: پاسخ حضور آگاهانه و پرشور مردم در یوم‌الله ۲۲ بهمن، انجام کار بی‌منت و خدمت به آنان است.

وی افزود: روستای رضاآباد شهرستان شاهرود همواره میزبان گردشگران از سراسر کشور و همچنین گردشگران خارجی بوده و سرشار از قابلیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری است.

استاندار سمنان با بیان اینکه اولویت نخست ما در روستاهای این استان تأمین آب است، گفت:‌ تجهیزات مورد نیاز ورزشی برای جوانان روستای رضاآباد تأمین خواهد شد.

هاشمی تصریح کرد: برای روستائیان ساکن در شهرهای استان سمنان که قصد مهاجرت معکوس و اقامت دائم در روستا را داشته باشند، زمین تأمین خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: آسفالت محور منتهی به روستای رضاآباد شاهرود تا پایان اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ انجام خواهد شد.

این برنامه ارتباط مردمی با حضور خانی، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی جلالی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدی، امام جمعه بیارجمند و ۲۱ مدیرکل اجرایی و ستادی استان سمنان برگزار شد.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول