اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

تیراندازی در دانشگاه میشیگان 3 کشته و 5 زخمی برجا گذاشت

در پی تیراندازی دوشنبه شب در دانشگاه ایالتی میشیگان، دستکم سه نفر کشته و پنج نفر زخمی شدند.

تیراندازی در دانشگاه میشیگان 3 کشته و 5 زخمی برجا گذاشت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، به گفته پلیس، در پی تیراندازی دوشنبه شب (به وقت آمریکا) در دانشگاه ایالتی میشیگان، دستکم سه نفر کشته و پنج نفر زخمی شدند. 

به گزارش شبکه سی‌ان‌ان به نقل از پلیس، تصور می‌شود مظنون این تیراندازی که در دو مکان در دانشگاه انجام شد، بر اثر جراحات ناشی از شلیک به خود کشته شده است. 

 

 

 

کریس روزمن معاون موقت دانشگاه گفت حداقل پنج نفر به بیمارستان منتقل شدند که جراحات برخی از آن‌ها وخیم است. به گفته پلیس دانشگاه، در حالی که ماموران با تجهیزات تاکتیکی در محوطه دانشگاه حضور یافتند، همه کلاس‌ها و فعالیت‌های ورزشی و سایر فعالیت‌های مرتبط با دانشگاه به مدت ۲۴ ساعت لغو شده است. 

به گزارش رویترز، تیراندازی دوشنبه تقریباً ۱۴ ماه بعد از تیراندازی جمعی مرگبار ۳۰ نوامبر ۲۰۲۱ در دبیرستان آکسفورد در شهرستان اوکلند میشیگان رخ داده که یک دانش‌آموز ۱۵ ساله با اسلحه نیمه اتوماتیک به روی دانش‌آموزان آتش گشود. در این حمله، چهار دانش‌آموز کشته و شش دانش‌آموز دیگر و یک معلم زخمی شدند که مرگبارترین تیراندازی مدرسه‌ای ایالات متحده در آن سال بود. 

مقامات گفتند عامل نوجوان تیراندازی مرگبار از اسلحه‌ای استفاده کرد که والدینش به عنوان هدیه کریسمس برای او به‌رغم بروز علائم آشفتگی روحی، خریده بودند. در این پرونده هر دو والدین به قتل غیرعمد متهم شدند. 

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول