اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کاهش جمعیت کیفری از اولویت‌های سازمان زندان‌هاست/ آزادی زندانیان با کمک خیرین

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان گفت: کاهش جمعیت کیفری یکی از اولویت های تعیین شده از سوی سازمان زندان‌ها در سال جاری است.

کاهش جمعیت کیفری از اولویت‌های سازمان زندان‌هاست/ آزادی زندانیان با کمک خیرین

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام حسین بنیادی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان در دیدار با مسوولین شوراهای حل اختلاف به نقش بسیار موثر این شوراها در کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: کاهش جمعیت کیفری یکی از اولویت های تعیین شده از سوی سازمان زندان‌ها در سال جاری بوده که در این مسیر می‌توان با استفاده حداکثری ظرفیت و پتانسیل های شوراها، قدم‌های موثری برداشت.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان افزود: مددکاران زندان‌ها در کنار شوراهای حل اختلاف، می‌توانند در صلح و سازش و پرونده‌های قضائی بسیار موثر عمل کنند.

در این دیدار احمدی رئیس شورای حل اختلاف استان زنجان از همکاری بسیار نزدیک و تعامل سازنده مجموعه زندان های استان در حل و فصل پرونده های حوزه قضایی خود قدردانی و استمرار این برنامه‌ها در کاهش حداکثری پرونده‌های شورا در داخل زندان‌ها را خواستار شد.

گفتنی است طی روزهای اخیر از محل کمک های ستاد دیه استان و مردمی، در مراسمی تعداد ۶۲ زندانی جرایم غیر عمد در زنجان آزاد شدند.

پایان پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول