اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

نماینده مجلس: «خبرگزاری فارس» قدرتمندتر از گذشته در عرصه خبر حضور دارد/ رویکرد مردمی این رسانه قابل تقدیر است

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی رویکرد خبرگزاری فارس را خوب ارزیابی کرد و با تاکید بر اینکه خبرگزاری فارس در دوره جدید خود، پرقدرت‌تر از همیشه وارد شده است، گفت: ماجرای هک خبرگزاری فارس و بازگشت شکوهمندتر این خبرگزاری، نشان می‌دهد دشمنان ما هروقت ضربه‌ای بزنند، ما قدرتمندتر برمی‌گردیم و فارس این کار را به‌خوبی انجام داد.

نماینده مجلس: «خبرگزاری فارس» قدرتمندتر از گذشته در عرصه خبر حضور دارد/  رویکرد مردمی این رسانه قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حسین جلالی پیش از ظهر امروز به‌منظور ارزش‌گذاری به فعالیت‌های اصحاب رسانه در دفتر خبرگزاری فارس کرمان حضور یافت.

وی رویکرد این خبرگزاری را خوب ارزیابی کرد و با تاکید بر اینکه خبرگزاری فارس در دوره جدید خود، پرقدرت‌تر از همیشه وارد شده است، اظهار کرد: ماجرای هک خبرگزاری فارس و بازگشت شکوهمندتر این خبرگزاری، نشان می‌دهد دشمنان ما هر وقت ضربه‌ای بزنند، ما قدرتمندتر برمی‌گردیم و فارس این کار را به‌خوبی انجام داد.

 حجت‌الاسلام جلالی اضافه کرد: این مسیری است که دشمنان ما سال‌هاست می‌روند اما درس نمی‌گیرند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از رویکرد مردمی خبرگزاری فارس، گفت: انعکاس فعالیت‌های همه جریان‌هایی که برای انقلاب و مردم کار می‌کنند و همه کسانی که در خدمت نظام هستند را می‌توانیم در این خبرگزاری مردمی ببینیم که دور از فضاهای جناحی و سیاسی است که جای تشکر دارد.

وی با تاکید بر اینکه در خبر و اطلاع‌رسانی باید طوری پیش برویم که خدمات نظام را به‌خوبی نشان دهیم، گفت: باید نگاه کنیم که با این خبر شخص بزرگ می‌شود یا کارآمدی نظام ثابت می‌شود، که این رویکرد بسیار در خبرگزاری فارس دیده می‌شود.

 عضو کمیسیون فرهنگی مجلس رسالت خبرگزاری فارس را سنگین ارزیابی کرد و با تاکید بر اینکه دشمن طوری اخبار خود را تنظیم می‌کند که ناامیدی را جلوه دهد، ابراز داشت: ما دیدیم در ایام اغتشاشات چگونه خبرگزاری فارس در خط مقدم شمشیر می‌زد، تنها و یک‌تنه جلوی دروغ پراکنی‌های آنها ایستاده بود. بله ما ضعف‌هایی داریم و منکر آن هم نیستیم، اگر آنها را برطرف کنیم هم چیزی عوض نمی‌شود چراکه صدای آنها بلندتر می‌شود چون رسالت‌شان چیز دیگری است.

نماینده مردم رفسنجان و انار اضافه کرد: وقتی وارد روستایی می‌شویم، برخی تحت تاثیر همین شبکه‌ها ابتدا صدایشان را بلند می‌کنند و می‌گویند نظام برای ما چه کرده؟ اما وقتی خدماتی مانند آب، برق، تلفن، اینترنت، تلفن همراه، گاز و دیگر خدمات را ذکر می‌کنیم، قبول می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با رسانه‌هایش طوری در ذهن و فکر مردم کار کرده که خدمات را هیچ بپندارند، لذا اهمیت و رسالت خبرگزاری فارس چند برابر شده و باید در راستای جهاد تبیین کارهای بزرگی را انجام دهد، هرچند تا حدود زیادی توانسته موفق باشد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول