اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

جو آرام و تردد روان در جاده تربت حیدریه به مشهد

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای تربت حیدریه گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر مسدود شدن محورها نداشته‌ایم تنها در مقطعی دوساعته از تردد ماشین‌های سنگین توسط پلیس‌راه جلوگیری به عمل آمد و همکنون تردد در این محور به صورت روان و بدون هیچ گره ترافیکی در حال انجام است.

جو آرام و تردد روان در جاده تربت حیدریه به مشهد

علی اصغر کرباسی در گفت و گو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه در باره آخرین وضعیت جاده تربت حیدریه به مشهد اظهار کرد: برابر آخرین گزارش همکاران راهداری در حال حاضر با کاهش توقف بارش برف مواجه هستیم .

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تربت حیدریه درباره وضعیت ترافیکی جاده تربت حیدریه به مشهد گفت:   تاکنون گزارشی مبنی بر مسدود شدن محورها نداشته‌ایم  تنها در مقطعی دوساعته از تردد ماشین‌های سنگین توسط پلیس‌راه جلوگیری به عمل آمد و همکنون تردد در این محور به صورت روان و بدون هیچ گره ترافیکی در حال انجام است.

وی از لغزنده بودن جاده‌های مشهد به تربت حیدریه و تربت حیدریه به گناباد خبر داد.

کرباسی در پایان از هموطنان عزیز خواست تا از تردد غیرضروری در این محور خودداری کنند و در صورت لزوم تجهیزات ایمنی و گرمایشی حتما به همراه داشته باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول