اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کسب ۴ مدال رنگی بوکسورهای خراسان‌جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور

بوکسورهای خردسال خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی جشنواره استعدادهای درخشان رده سنی خردسالان کشورچهار مدال رنگی رقابت‌ها را بدست آوردند.

کسب ۴ مدال رنگی بوکسورهای خراسان‌جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، بوکسورهای برتر جشنواره استعدادهای درخشان قهرمانی رده‌های سنی خردسالان‌ کشور گرامیداشت چهل‌و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی معرفی شدند.
  این دوره از رقابت‌ها با همکاری دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان و با هدف شناسایی و تشویق آینده سازان بوکس کشور و نیز نظارت بر آموزش صحیح این استعدادها برگزار شد.

مسابقات قهرمانی بوکس جشنواره استعدادهای درخشان رده سنی خردسالان با شرکت بیش از ۳۰۰ ورزشکار برتر استان های کشور در ۳۸ وزن( ۲۵ تا ۷۲) کیلوگرم‌ به میزبانی قم برگزار شد.

محمدجواد قربانی در وزن ۳۲ کیلوگرم این دوره از مسابقات با گردن‌آویز طلا بر سکوی قهرمانی رقابت‌ها ایستاد، ابوالفضل رئوفی‌نیا از فارس، کوروش منصوری از سمنان و  مهدی عطایی از اردبیل رتبه‌های دوم تا سوم را کسب کردند.

امیرحسین صمدی  از خراسان جنوبی در وزن ۳۵.۵ کیلوگرم مسابقات بوکس‌ جشنواره استعدادهای درخشان رده سنی خردسالان کشور با کسب مدال طلا حائز رتبه نخست شد، امیرعباس حاتمی از ایلام،  امیرحسین عبدی از قم و  مصطفی محمدی در جایگاه های بعدی قرار گرفتند.

ابوالفضل بوالقیصی‌ از خراسان جنوبی در وزن ۳۷ کیلوگرم این ماراتن ملی با نشان نقره بر سکوی سوم مسابقات بوکس خردسالان کشور قرار گرفت، امیرحسین تنها از توابع تهران و عثمان خرمعلی از گلستان به ترتیب مقام اول و دوم رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.

حسین مردانی از خراسان‌ جنوبی در وزن ۳۸.۵ کیلوگرم مسابقات قهرمانی جشنواره استعدادهای درخشان خردسالان کشور با کسب مدال برنز مقام سوم رقابت‌ها را بدست آورد،  سهند فرشاد  از گیلان و  سیدآرژن حسینی  از کردستان بر سکوی قهرمانی و نایب قهرمانی ایستادند.

پایان پیام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول