اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

خروش حضور هزارسنگر در بهار ۴۴ انقلاب/ حلقه اتحاد برای ایرانِ آزاد

مردان و زنان دیار هزار سنگر دوباره نشان دادند پای عهد و میثاق خود عالمانه و با بصیرت هستند، همچنان هستند بر آن عهده که بستند و میثاقی که با شهدا و یاران صدیق خود دارند.

خروش حضور هزارسنگر در بهار ۴۴ انقلاب/ حلقه اتحاد برای ایرانِ آزاد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، پرشکوه‌تر و قدرتمندانه‌تر از سال‌های گذشته به میدان آمدند، بهاری پرشکوه در دل زمستان خلق کردند تا مشت محکمی بر دهان یاوه‌گوی اجانب و استکبار باشد.

دیار هزار سنگر پر بود از نغمه الله اکبر و شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر فتنه گر... .

دوباره نشان دادند پای عهد و میثاق خود عالمانه و بابصیرت هستند، همچنان هستند بر آن عهده که بستند و میثاقی که با شهدا و یاران صدیق خود دارند.

امسال مرد و زن، پیر و جوان و همه اقشار مردم که ایستادگی و حماسه را از تاریخ ماندگار ۶ بهمن سال ۱۳۶۰ به یادگار دارند و صلابت و غرور را از دماوند کوه به میراث بردند حلقه اتحادشان تنگ تر و مستحکم‌تر بود و فرصت برای فتنه‌گران تنگ و تنگ‌تر.

دیگر استکبارگران با شبکه‎های پوشالی بیگانه خود مستأصل و درمانده ماند چه بگویند، از کجا بگویند و کدام حقیقت را کتمان کنند.

دست در دست هم، یکدل و با یک هدف جشن پیروزی ۴۴ در زمستان ۱۴۰۱ گرفتند، هر کس می‎خواست به شکلی دلدادگی خود را نشان دهد، شربت توزیع کند، ایستگاه صلواتی راه بیاندازد یا دود اسپند و گل پر با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) هدیه کند تا کور شود هر آن که نتواند اقتدار ایران سربلند و استوار را ببیند و چشم حسودان و معاندان نظام جمهوری اسلامی از حدقه درآید.

این پیروز مبارک همه مردان و زنان غیور و همیشه در صحنه ایران عزیز، گوارای وجودتان جشن تولد 44 سالگی نظام جمهوری اسلامی ایران.

گزارش و عکس: قربانعلی مسافر

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول