اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  محور مقاومت

جنبش نجباء: جبهه مقاومت هرچه دارد از انقلاب اسلامی است

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نجباء در پیامی به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، آن را نوری بزرگ پس از دوره های تیره و طولانی ستم پیشگان دانست.

جنبش نجباء: جبهه مقاومت هرچه دارد از انقلاب اسلامی است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مهندس «نصر الشمری» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نجباء در پیامی ویدئویی، به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، گفت که با این انقلاب ملت‌های دنیا با اصطلاحات جدیدی مانند مقاومت و پایداری و مقابله با استکبار جهانی آشنا شدند.

او همچنین از تاثیر این انقلاب بر نبرد ضداستکباری سخن گفت و تصریح کرد: «مقاومت اسلامی هرچه در اختیار دارد را مدیون این انقلاب است». 

نصر الشمری همچنین از سیلی‌های ایران به آمریکا که پس از جنگ جهانی دوم بی‌سابقه بود، تمجید کرد و گفت که سیلی اول تسخیز لانه جاسوسی آمریکا بود که دنیا تا آن زمان چیزی شبیه به آن را ندیده بود.

سخنگوی جنبش نجباء سیلی دوم را حمله موشکی به پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق دانست و در ادامه گفت: «ما امروز شاهدیم که هرجا نبردی با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی یا اشغالگری و سلطه جویی آمریکا وجود داشته باشد، بدون شک باید دستان مبارک جمهوری اسلامی را یافت».

او تأکید کرد: «ما در مقاومت اسلامی هرآنچه در اختیار داریم، از جمله موضع‌گیری، سلاح و قوت قلب در مواجهه با مستکبران را مدیون این انقلاب بزرگ هستیم. انقلابی که امام شهید، سید محمد باقر صدر(رض) آن را رؤیای انبیاء توصیف کرد».

 

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول