اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تجدید بیعت اهوازی‌ها با آرمان‌های انقلاب اسلامی در یوم‌الله ۲۲ بهمن

شمیمِ بهار باری دیگر در زمستان اهواز وزیدن گرفت و مردم ولایت‌مدار اهوازی امروز به شکرانه‌ دمیدن چهل‌وچهارمین صبح آزادی به خیابان‌ها آمدند.

تجدید بیعت اهوازی‌ها با آرمان‌های انقلاب اسلامی در یوم‌الله ۲۲ بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، شمیمِ بهار باری دیگر در زمستان اهواز وزیدن گرفت و مردم ولایت‌مدار و  همیشه در صحنه اهوازی به شکرانه‌ی دمیدن چهل‌وچهارمین صبح آزادی، رهایی و استقلال به خیابان‌ها آمدند تا طلوع پرشکوه فجرِ پیروزی را جشن بگیرند.

امروز مردم اهواز با سرمایه‌ی عظیمِ انسجام، عظمت و ایستادگی  به میدانِ بصیرت و اتحاد آمدند تا در 22 بهمن‌ماه باری دیگر با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنند و فریاد بزنند که  تا آخرین نفس پای انقلاب خمینی‌ ایستاده‌اند.

 

 

جشن چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از دقایقی پیش و همزمان با سراسر کشور از میدان مولوی به سمت پل سلمان فارسی اهواز و سپس چهار راه آبادان آغاز شده است.

 

 

برگزاری جشن بزرگ پیروزی انقلاب، برپایی ایستگاه و غرفه های فرهنگی، پخش سرود ملی و حماسی، سخنرانی و برگزاری مسابقات فرهنگی هنری از برنامه‌هایی است که امروز برگزار می شود.

همانند سال‌های پیشین انقلاب، حضور دسته‌جمعی خانواده‌ها در این آیین چشم‌گیر است و تصویر کودکان، نوجوانان و دانش‌آموزانی که پلاکاردهایی با مضمون شعارهای انقلابی در دست دارند چشم‌نواز است.

 نیازمند اصلاحات انقلابی در کشور هستیم

علیرضا زاکانی شهردار تهران امروز در آیین راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در اهواز با اشاره به قیام ملت ایران علیه نظام سلطه اظهار کرد: قبل از انقلاب ملت ایران تحقیر شده بود، استقلال نداشت و از حقوق اولیه خود محروم بود.

وی با بیان اینکه سران خائن رژیم سابق به خود می‌بالیدند که نماینده امریکای جنایتکار هستند، ادامه داد: اما امام(ره) با تمسک به اسلام مسیری را در تاریخ آغاز کرد که منشا یک تحول بزرگ شد امروز دشمنان با ما مخالفند چون آنچه مردم ایران محقق ساختند آرزوی آزادیخواهان جهان است.

زاکانی افزود: ۴۴ سال است که دشمن مشغول انتقام گیری از ملت ایران است و تلاش می‌کند تا مانع تکثیر آرمانهای انقلاب اسلامی شود اما پایبندی مردم به آرمان‌های انقلاب دشمن را زمین‌گیر کرده است.

سخنران یوم الله ۲۲ بهمن با تاکید بر اینکه امروز نیازمند اصلاحات انقلابی در کشور هستیم، تصریح کرد: امروز در کشور ما فقر و تبعیض است. فقر قابل تحمل است اما تبعیض نه. ما  امروز باید پای درد و دل مردم بنشینیم و کاستی‌های گذشته را جبران کنیم.

مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امروز همزمان با سراسر کشور در اهواز و دیگر شهرهای خوزستان برگزار شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول